با ما همراه باشید

اتاق خبر

تجلیل از 300نام آور و قهرمان ورزشی ورامین

300 نام آور و قهرمان ورزشی سال 97 شهرستان ورامین معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، ورزشکاران و جمعی از مسئولان در سالن باغ بهشت ورامین برگزارشد از قهرمانان ونام آوران ورزش این منطقه تجلیل و قدر درانی شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین در این مراسم گفت: از 9 قهرمان ملی شهرستان در رشته های هاکی اسکیت ، پرتاب چکش ، کشتی فرنگی ، پارا تکنواندو ، پرتاب وزنه و بسکتبال که در مسابقات آسیایی و جهانی حایز رتبه شده بودند و بیش از 290 ورزشکار قهرمان کشوری و استانی در رشته های مختلف تجلیل و قدر دانی شد.
ابراهیم شیرکوند افزود :ورزش ورامین در این سالهای اخیر در اکثر رشته های ورزشی در سطح کشور وبین المللی نماینده داشته است .
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت:با اینکه سرانه ورزشی در شهرستان ورامین 17سانتی متر به ازای هرنفر است واین مقدار کمی به حساب می آید ولی ورزشکاران و جوانان این منطقه با امکانات کم توانسته اند نام ورامین را درکشور و نام ایران را در سطح بین المللی پر آوازه کنند.
وی افزود : در ورامین ، 35 هیئت ورزشی آقایان و 25 هیئت ورزشی بانوان فعال هستند که بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته شده در این هیئت های ورزشی فعالیت می کنند..
شهرستان ورامین با300هزار نفر جمعیت در 30کیلومتری جنوب تهران واقع است.