با ما همراه باشید

اتاق خبر

طرح نظارت و پایش اصناف ویژه نوروز۹۸ در قرچک آغاز شد

قرچک- رئیس اتاق اصناف قرچک از آغاز طرح نظارت و پایش اصناف ویژه نوروز۹۸ در قرچک خبر داد.

حمیدرضا تاجیک صبح دوشنبه با اعلام خبر آغاز طرح نظارت و پایش اصناف ویژه نوروز۹۸ در قرچک توسط اتاق اصناف این شهرستان در جمع خبرنگاران حاضر در اتاق اصناف اظهار داشت: جهت انجام این کار ۵ تیم واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در قالب نظارت های مشترک با سایر ادارات و نهادها طرح های ویژه نوروزی را برای نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی اغاز کردند.

وی گفت: در این طرح بر توزیع کالاهای اساسی در پایان سال مانند اجیل و شرینی ، میوه ، اقلام اساسی مانند گوشت ، برنج و روغن توسط واحدهای صنفی نظارت خواهد شد و با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی به شدت برخورد خواهد شد.

تاجیک افزود: همچنین با توجه به استقبال مردم از برخی خدمات مانند ارایشگاه های مردانه و زنانه، رستوران های بین راهی ، واحدهای گردشگری، طرح نظارتی توسط اتحادیه ها نیز همزمان اجرا خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف قرچک گفت : نمایشگاه بهاره قرچک نیز با دستور فرمانداری از ۱۳ اسفند به مدت ده روز در میدان امام خمینی ره قرچک برگزار می شود و هر روز در این نمایشگاه اقلام اساسی مانند گوشت ، برنج و مرغ توزیع می شود.

وی بیان داشت: امیدواریم شهرداری قرچک در خصوص ساماندهی دستفروشان برنامه جامعی را اجرا کند تا مانند سالیان گذشته شاهد گلایه واحدهای صنفی نباشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.