اتاق خبر

صعود ورامینی‌ها با غلبه بر شهرداری گنبد/دیدار پیکان و سایپا به بازی سوم کشیده شد

شهرداری ورامین با غلبه بر شهرداری گنبد راهی مرحله بعد پلی آف لیگ برتر والیبال شد، دیدار پیکان و سایپا هم به بازی سوم کشیده شد.

دیدارهای دوم از دور اول مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال امروز (یکشنبه) در چهارشهر مختلف پیگیری شد.

شهرداری ورامین در اولین دیدار برد آسانی برابر شهرداری گنبد کسب کرد و امروز در بازی دوم در گنبد برابر نماینده این شهر قرار گرفت که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود ورامین خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب تیم شهرداری ورامین توانست جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را کسب کند.

پیکانی‌ها نیز در اولین دیدار بردی قاطع مقابل سایپا داشتند و امروز در دومین دیدار باز هم در خانه والیبال به مصاف تیم سایپا رفتند. نبرد دوم شاگردان محمد ترکاشوند و پیمان اکبری با نتیجه 3 بر یک به سود سایپا تمام شد.

با پیروزی سایپایی‌ها در این بازی کار صعود یکی از این دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی به بازی سوم کشیده شد که روز چهارشنبه در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

دیدار کاله مازندران و خاتم اردکان به میزبانی اردکان جذاب‌ترین دیدار مرحله اول بود که امروز به میزبانی آمل تکرار شد. کاله در دیدار اول در خارج از خانه به برد رسید و در بازی برگشت تلاش کرد با حمایت هواداران خود بازهم حریف را شکست داده به مرحله نیمه‌نهایی برود. ایگور کولاکوویچ با حضور در سالن پیامبر اعظم آمل این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. نبرد کاله و خاتم اردکان با نتیجه 3 بر یک به سود کاله به پایان رسید.

تا به این ترتیب آملی‌ها یکی از 4 تیم صعود کننده لقب بگیرند.

پیام مشهد هم در این مرحله میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بود. مشهدی‌ها که در بازی اول موفق به شکست فولاد شده بودند در بازی دوم تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا تکلیف را یکسره کنند. جدال پیام و فولاد با نتیجه 3 بر یک به سود پیام تمام شد تا دیگر نیازی به برگزاری بازی سوم نباشد و مشهدی‌ها خود را در جمع 4 تیم برتر این دوره از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ببینند.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل