با ما همراه باشید

اتاق خبر

بیش از 40 درصد لباس بچه‌گانه استان تهران در دشت ورامین تولید می‌شود

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: بیش از 40 درصد لباس بچه‌گانه استان تهران در دشت ورامین تولید می‌شود.

عصر یکشنبه فریبا نظری در جلسه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار شهرستان قرچک اظهار داشت: مسئولانی که به حوزه زنان و خانواده توجه داشته باشند بی‌شک به‌کل مسائل اجتماعی جامعه توجه ویژه دارند.

وی گفت: خیرین استان فارس توانستند در سطح استان 52 زندانی زن را با همکاری خیرین از زندان‌ها آزاد کنند.

نظری گفت: بیش از 40 درصد لباس بچه‌گانه استان تهران در دشت ورامین تولید می‌شود و فرش ورامین از برندهای زنان کارآفرین دیار 15خرداد است و باید به این موارد نگاه ویژه داشت.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: شهرستان قرچک مهاجرپذیر است و از شهرستان‌های کم برخوردار است و نگاه ویژه مسؤولان کشور و استان را در راستای کمک به زنان کارآفرین را می‌طلبد.

وی بیان داشت: خوشبختانه شهرستان قرچک از شهرستان‌هایی است که دو پارک بانوان دارد و باید این دو پارک تجهیز شود وزنان باید از حداقل امکانات اولیه برخوردار شوند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خطاب به مسؤولان حاضر در جلسه گفت: پارک‌های بانوان قرچک توسط وزارت کشور تجهیز می‌شود تا شادی و نشاط در پارک‌های بانوان جهت ورزش بانوان مهیا شود.

نظری یادآور شد: باید با تمام وجود از دانش‌آموزانی که مشکل مالی در تحصیل‌دارند صورت گیرد و نباید در شهرستان دانش آموزان بازمانده از تحصیل داشته باشیم.

وی تأکید کرد: مسؤولان شهرستان باید همکاری کنند تا از ازدواج‌های زودهنگام جلوگیری شود و خوشبختانه این امر در شهرستان قرچک و شهروندان ایرانی نیست و این امر در اتباع بیشتر دیده می‌شود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده بیان داشت: مسؤولان شهرستان دست‌به‌دست هم دهند تا شادی و نشاط را در منطقه شکوفا شود، شادی و نشاط در برگزاری جشنواره موسیقی و کنسرت نیست باید رو به برپایی نمایشگاه‌های زنان کارآفرین پیش ببریم و از سنت‌های کهن کشور استفاده کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.