با ما همراه باشید

اتاق خبر

عدم نظارت دقیق بر بازار و سوءمدیریت نقش اصلی را در شرایط کنونی ایفا می‌کنند/ مدیریت درستی در توزیع کالا‌ها صورت نمی‌گیرد

نماینده مردم ورامین گفت: انصافا مدیریت درستی در توزیع و پخش صورت نمی گیرد چراکه ما هم گوشت وارد می کنیم و هم قاچاق را تاحدی کنترل کرده ایم اما متاسفانه قیمت گوشت روز به روز در حال افزایش است.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نرخ بالای تورم در بهمن ماه گذشته، اظهار داشت: لجام گسیختگی بازار و گرانی های اخیر دلیل تک خطی ندارد بلکه عوامل مختلف در آن نقش دارند که به نظر بنده عدم نظارت دقیق بر بازار و سوءمدیریت پررنگ ترین نقش را در ایجاد این شرایط ایفا می کند.
وی با اشاره به نقش مهم دستگاه های نظارتی در جلوگیری از شرایط بد اقتصادی، افزود: به نظرم اگر مجلس دولت را وادار به نظارت و کنترل بیشتر کند بخشی از این مشکلات حل خواهد شد.
نقوی حسینی تاکید کرد: متاسفانه شرایط حال حاضر کشور برای خانواده ها غیرقابل تحمل شده است. خانواده هایی که ماهی با200-300 تومان یارانه زندگی خود را می گذراندند امروز با یارانه ای که دریافت می کنند، هیچ کاری نمی توانند انجام دهند و با مشکلات زیادی رو به رو هستند.
نماینده مردم ورامین تاکید کرد: زمانی که نظارت به درستی صورت نگیرد دلال ها بازار را به دست می گیرند و به احتکار و قاچاق دست می زنند و بازار را مدیریت می کنند.
نقوی حسینی با بیان اینکه متاسفانه بیشترین سود گرانی ها به جیب دلالان می رود، با اشاره به اظهارات ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی مبنی براینکه مشکل بزرگ امروز کشور عدم توانمندی و برنامه ریزی دولت در امر توزیع است، خاطرنشان کرد: انصافا مدیریت درستی در توزیع و پخش صورت نمی گیرد چراکه ما هم گوشت وارد می کنیم و هم قاچاق را تاحدی کنترل کرده ایم اما متاسفانه قیمت گوشت روز به روز در حال افزایش است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.