اتاق خبر

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای آتش نشانی ورامین افتتاح شد

خبر استان: همزمان با هفتم مهر روز آتش نشانی، نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افتتاح شد.

به گزارش راوی امروز، در این نمایشگاه که روز شنبه ۷ مهر ۹۷ در مجاورت ایستگاه مرکزی آتش نشانی ورامین برپا شد ، توانمندیها ، دستاوردها و ادوات تخصصی آتش نشانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : در نمایشگاه دستاوردهای سازمان آتش نشانی ورامین ، علاوه بر نمایش ادوات ، تجهیزات ، دستاوردها و خدمات سازمان آتش نشانی ، آموزش های لازم به شهروندان ارائه می شود.
محسن پارسا گفت : در زمان برپایی نمایشگاه ، آموزش های امدادی و پیشگیری به شهروندان ارائه و کپسول های مختلف آتش نشانی و اطفاء حریق با قیمت شرکت ، به شهروندان ارائه می شود.
وی اظهار داشت: در طول هفته جاری عوامل سازمان آتش نشانی با حضور در مساجد ، مدارس و مناطق مختلف شهرستان ، آموزش های لازم اطفاء حریق و ایمنی را به شهروندان ارائه می دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در آماده باش کامل به سربرده و در صورت حضور دانش آموزان ،آموزش های اطفاء حریق به صورت عملی برای آنان به نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه توانمندی های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین تا پایان هفته جاری در خیابان شهید باهنر در مجاورت ایستگاه مرکزی آتش نشانی ورامین برپا می باشد.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل