با ما همراه باشید

اتاق خبر

باید جلوی سوء استفاده از بیت المال گرفته شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

وی با تأکید بر اینکه باید جلوی سوء استفاده از بیت‌المال را گرفت، بیان کرد: قرار نیست هرکس که نامی و قدرت دارد از هرگونه امکان و فرصت دولتی استفاده کند.

 

احمدامیرآبادی فراهانی،عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه دولت‌ها در ادوار مختلف نتوانسته‌اند در تخصیص اعتبارات اقتصادی و اشتغال‌زایی در مسیر واقعی خود موفق باشند،گفت: کارگروه اشتغال استان باید در تخصیص درست اعتبارات توسعه اشتغال روستایی تمام دقت خود را به کارگیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید جلوی سوء استفاده از بیت‌المال را گرفت، بیان کرد: قرار نیست هرکس که نامی و قدرت دارد از هرگونه امکان و فرصت دولتی استفاده کند.

امیرآبادی با انتقاد شدید از برخی سوءاستفاده‌های مالی در استان قم به دلیل موقعیت و جایگاه ویژه اجتماعی تأکید کرد: متأسفانه برخی افراد از تسهیلات اشتغال سوءاستفاده می‌کنند، فردی صاحب نفوذ در استان قم 11 میلیارد تومان برای معوقات دانشگاه خصوصی، 5 میلیارد تومان برای موسسه خیریه خصوصی خود تسهیلات دریافت کرده و در حال حاضر نیز متقاضی دریافت 15 میلیارد تومان تسهیلات برای گاوداری شخصی خود است.

وی با ابراز تأسف از برخی افراد صاحب نفوذ در استان قم ادامه داد: نباید افراد صاحب قدرت و نفوذ از موقعیت خود سوءاستفاده کنند این فرد نباید از منابع اقتصادی استان استفاده نابه جا نکند.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف کشور در واگذاری تسهیلات رونق تولید در سال‌های گذشته عنوان کرد:در مسئله واگذاری تسهیلات در طول مدت دولت‌های قبلی عملکرد کشور مثبت و قابل‌قبول نبوده و تسهیلات نوعاً در مسیر و هدف تعیین‌شده مصرف نشده است.

نماینده مردم قم در مجلس با تأکید بر اهمیت اشتغال روستایی گفت: تسهیلات روستایی باید در مسیر هدف‌گذاری‌های صورت گرفته‌شده مصرف شود که نیازمند نظارت مسئولان بانکی و استانی است.

امیرآبادی فراهانی با طرح این مطلب که افکار عمومی هرگونه سوء استفاده و تبعیض در بیت‌المال را نمی‌پذیرد،یادآورشد: خوشبختانه در چندماهه اخیر تحولات مثبتی در برنامه‌های اقتصادی و کارگروه اشتغال استان انجام گرفته است که باید با شدت بهتری ادامه یابد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.