با ما همراه باشید

اتاق خبر

نگران آغاز رکود جدید در بازار ورامین هستیم

رییس اتاق اصناف ورامین نسبت به آغاز رکود جدید در بازار ورامین ابراز نگرانی کرد.

سید عباس میری، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط اقتصادی منطقه گفت : در حال حاضر رشد قیمت دلار نگرانی های در بین اصناف و کسبه منطقه ایجاد کرده است.

وی گفت: در سال های گذشته  عدم ثبات قیمت دلار تاثیر منفی بر بازار داشت و آغاز دوباره افزایش قیمت دلار می تواند بار دیگر اقتصاد کشور را به رکورد بیشتر سوق دهد.

رییس اتاق اصناف ورامین تصریح کرد: وقتی قیمت ارزهای خارجی بالا برود و سیر نزولی آن ادامه داشته باشد از وارد کننده کالا تا فروشنده و تولید کننده تا زمان تثبیت ارز کلیه فعالیت ها را تعطیل می کند، تا  وضعیت ارز مشخص شود و این یعنی آغاز رکود و این امر نیز مشکلات دیگری را به همراه خواهد داشت.

وی به  آغاز طرح ریجستری تلفن های همراه اشاره کرد و افزود: با آغاز این طرح امیدواریم خدمات به مشتریان بعد از خرید تلفن همراه بیشتر شود و فروشنده و خریدار رضایت کامل از یک معامله را داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین در پایان گفت: بر اساس این طرح هر گوشی تلفن همراهی که وارد کشور می‌شود با یک کد منحصر به فرد دارای هویت می‌شود و با هماهنگی هایی  که انجام می‌گیرد، تنها گوشی هایی که دارای این کد باشند در کشور فعال می‌مانند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.