با ما همراه باشید

اتاق خبر

جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی از تشکیل داعش بود/ نظام اسلامی معادلات دشمن را بر هم زده است

نماینده مردم ورامین در مجلس:
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی از تشکیل داعش بود و امروز نظام اسلامی معادلات دشمن را بر هم زده است.

 یادواره شهدای روستای حبیب‌آباد شهرستان پیشوا پیش از ظهر امروز با حضور شماری از مردم این منطقه و مسؤولان شهرستان پیشوا برگزار شد.

این یادواره با حضور سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، محمدکرم محمدی فرماندار شهرستان پیشوا، جعفر اردستانی عضو شورای اسلامی شهر ورامین و اهالی روستای حبیب‌آباد در مسجد صاحب‌الزمان روستای حبیب‌آباد برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید شروع شد و در ادامه محمدکرم محمدی، فرماندار شهرستان پیشوا ضمن قدردانی از متصدیان برگزاری این یادواره اظهار داشت: شهدا همیشه نزد مردم ایران عزیز هستند و باید بتوانیم فرهنگ شهادت را در بین جوانان خود اشاعه بدهیم تا از مسیر انقلاب خارج نشویم.

سیدحسین نقوی‌حسینی، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته وحدت عنوان داشت: هدف اصلی از تشکیل و حمایت داعش توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود جمهوری اسلامی ایران بود؛ زیرا انقلاب ما در سال 57 تمامی معادلات در منطقه را به ضرر استکبار جهانی رقم ‌زده است و برای بقیه مردم مظلوم دنیا الگو شده‌ایم تا مقابل ظلم مقاومت کنند.

مراسم گروه تواشیح آل یاسین به اجرای قطعه‌ای زیبا برای شهدا پرداختند و سپس از 9 خانواده شهید و جانباز این روستا همچنین از آزاده سرافراز حاج عباس یزدی تجلیل به عمل آمد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.