۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » ورامین
  • شناسه : 15456
  • 25 می 2017 - 5:53
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
آئین غباروبی مساجد در ورامین آغاز شد

آئین غباروبی مساجد در ورامین آغاز شد

خبر استان: آئین غباروبی مساجد در ورامین آغاز شد خبر استان:رئیس امور مساجد شهرستان ورامین از آغاز آئین معنوی غبارروبی مساجد این شهرستان برای پذیرایی از روزه داران ماه مبارک رمضان خبر داد. حجت الاسلام ایرج اداوی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با دهه تکریم مساجد، ده ها مسجد شهرستان […]

خبر استان:

آئین غباروبی مساجد در ورامین آغاز شد

خبر استان:رئیس امور مساجد شهرستان ورامین از آغاز آئین معنوی غبارروبی مساجد این شهرستان برای پذیرایی از روزه داران ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام ایرج اداوی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با دهه تکریم مساجد، ده ها مسجد شهرستان های ورامین در مناطق شهری و روستایی غبارروبی می شوند تا فضایی معنوی مساجد برای حضور مردم خداجوی و روزه دار ورامین در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود.
وی افزود: رمضان ماه خودسازی و عبادت بندگان به درگاه خداوند است و باید تلاش کرد تا با فراهم کردن تمامی امکانات موجود در شهرها و روستاها و آماده سازی مساجد، زمینه را برای حضور مردم در این ماه پربرکت فراهم کرد.
اداوی اظهار کرد: پاکیزگی مساجد به عنوان یک دستورالعمل قرآنی مطرح شده است به این منظور در دهه تکریم مساجد برای پاکیزگی، رفع کمبودها، نوسازی کتاب ها، پاکیزگی فرش ها و برنامه های فرهنگی اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد این عمل خداپسندانه در دهه تکریم، از فریضه‏های ناب اسلامی و فرصتی برای آماده سازی مساجد و ورود به ماه میهمانی خدا است.
اداوی بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا به واسطه حضور مستمر مردم روزه‏دار در این مکان های متبرک، شاهد ارتقای جایگاه مساجد بوده و برنامه های عبادی و اجتماعی متنوعی در آنها اجرا شود.
20 تا 29 شعبان هر سال دهه تکریم مساجد نامگذاری شده است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*