با ما همراه باشید

اتاق خبر

بخش های دیالیز و تالاسمی بیمارستان مفتح ورامین افتتاح شد

خبر استان:

بخش های دیالیز و تالاسمی بیمارستان مفتح ورامین افتتاح شد

ورامین- ظهر چهارشنبه بخش های خیرساز دیالیز و تالاسمی بیمارستان مفتح ورامین افتتاح شد.

خبر استان: ظهر چهارشنبه بخش های جدید دیالیز، تالاسمی، درمانگاه های تخصصی و اورژانس بیمارستان شهید مفتح ورامین افتتاح شد.

جواد نوراللهی، در حاشیه افتتاح بخش های جدید این بیمارستان، در جمع خبرنگاران گفت: با افتتاح این طرح ها  ۱۰ تخت دیالیز به ۲۵ تخت افزایش یافت و نیز ۱۴ درمانگاه تخصصی در ساختمان جدید راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در اورژانس بیمارستان شهید مفتح نیز  ۱۲ تخت به ۲۷ تخت افزایش یافته و  چهار تخت ویژه در اورژانس تعبیه شده است.

رییس بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین طی در مورد محل تامین هزینه های این طرح ها گفت: هزینه ساخت این طرح ها توسط خیرین تامین شده است.

وی توسعه بهداشت و درمان در کشور را یک مبحث مهم و مبنایی دانست و افزود: طرح های مثبت و مهمی برای ارتقاء بیمارستان شهید دکتر مفتح، به عنوان تنها بیمارستان دولتی شهرستان ورامین برداشته شده و برنامه های مناسبی هم برای اجرا داریم.

نوراللهی اضافه کرد: در همین راستا، افتتاح اورژانس و بخش « ام. آر. آی» بیمارستان نیز در اسفند ماه سال گذشته با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط خیرین نیک اندیش در استان تهران افتتاح شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.