با ما همراه باشید

اتاق خبر

ورامین مستعدسرمایه گذاری/منطقه ای که نیازمند اماکن تفریحی جدیداست

خبر استات:گروه استان ها: شهرستان ورامین در همجواری پایتخت یکی از مناطق مستعد برای حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بخش های مختلف است. امروز این یک واقعیت غیر قابل انکار محسوب می شود که شهرستان ورامین نتوانسته از جایگاه و ظرفیت های اقتصادی خود به شکل مطلوبی استفاده کند و بسیاری از مشکلات حوزه […]

خبرگزاری مهر-گروه استان ها: شهرستان ورامین در همجواری پایتخت یکی از مناطق مستعد برای حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بخش های مختلف است.

امروز این یک واقعیت غیر قابل انکار محسوب می شود که شهرستان ورامین نتوانسته از جایگاه و ظرفیت های اقتصادی خود به شکل مطلوبی استفاده کند و بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی در این منطقه نیز ناشی از همین موضوع است.

حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در ورامین علاوه بر رونق و شکوفایی اقتصادی، زمینه را برای اشتغالزایی و بهبود وضعیت کسب و کار در این منطقه فراهم آورده و بستر لازم را برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های تولیدی و اقتصادی شهرستان ایجاد خواهد کرد.

امروز توسعه امکانات و زیرساخت های شهری یکی از نیازهای جدی و مهم شهرستان ورامین محسوب می شود و با توجه به کمبود امکانات و اعتبارات مدیریت شهری، استفاده از ظرفیت و توانمندی فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی تنها راه پیش روی تصمیم گیران شهری است.

ارائه مشوق های لازم و زمینه سازی برای حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی می تواند زمینه را برای رونق و توسعه شهری ورامین فراهم آورد و این امر نیازمند برنامه ریزی و تلاش هر چه بیشتر مدیران شهری است.

علی حیدریان، شهردار ورامین اعتقاد دارد که مدیریت شهری برای حضور سرمایه گذاران اقتصادی آمادگی داشته و حاضر است هرگونه همکاری و تعامل را با آنان انجام دهد.

*حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در پروژه های شهری ورامین تا چه میزان ضرورت دارد و آیا این منطقه از بستر و پتانسیل لازم برای حضور سرمایه گذاران برخوردار است؟

شهر ورامین به عنوان یکی از مناطق بااستعداد و پرظرفیت در استان تهران محسوب می شود که در بخش ها و حوزه های مختلف اقتصادی دارای ظرفیت ها و توانمندی هایی بوده که برخی از این پتانسیل ها شناخته شده و برخی نیز هنوز در حوزه اجرا مورد استفاده قرار نگرفته است.

بنده سابقه حضور در چندین شهر استان تهران را به عنوان مدیر شهری داشته ام اما با قاطعیت اعلام می کنم که شهر ورامین یکی از مناطق با استعداد استان تهران محسوب شده و می توان از این ظرفیت ها برای توسعه منطقه استفاده کرد.

با قاطعیت اعلام می کنم که شهر ورامین یکی از مناطق با استعداد استان تهران محسوب شده و می توان از این ظرفیت ها برای توسعه منطقه استفاده کرد

بنده به عنوان مدیر شهری ورامین تاکنون جلسات مختلفی را با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برگزار و ظرفیت های موجود در شهرستان را بیان کرده و از آمادگی مسئولان و مدیران برای حضور سرمایه گذاران خبر دادم.

امروز جمعیت چندصدهزار نفری ورامین به عنوان یک ظرفیت برای حضور سرمایه گذاران به حساب می آید و در صورت اجرای طرح های ماندگار شهری، سود مناسبی نیز نصیب فعالان اقتصادی می شود.

اعتقاد راسخ دارم که سود سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی در ورامین به مراتب بالاتر از سرمایه گذاری در پایتخت و بسیاری از مناطق استان تهران خواهد بود و مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نیز آماده هرگونه همکاری با فعالان اقتصادی است.

*آیا زمینه حضور سرمایه گذاران در ورامین فراهم و جلساتی با فعالان اقتصادی برگزار شده است؟

تاکنون سرمایه گذاران متعددی به ورامین سفر کرده و یا با فعالان اقتصادی فراوانی دیدار و گفت وگو داشته ایم و اطمینان لازم را برای همراهی و همکاری مدیران شهری و شورای اسلامی شهر ورامین برای حضور سرمایه گذاران داده ایم.

در گذشته نیز اعلام کرده ایم که مدیریت شهری آمادگی دارد تا در برخی حوزه ها به سرمایه گذاران، زمین و مشوق های لازم را ارائه دهد که این امر می تواند یک امتیاز مثبت و مناسب برای فعالان اقتصادی باشد.

*تمایل شهرداری ورامین به حضور سرمایه گذاران در چه عرصه ها و حوزه هایی است؟

امروز گسترش اماکن تفریحی و گردشگری در ورامین یک نیاز و ضرورت مهم محسوب می شود و بدون تردید سرمایه گذاری در این بخش با استقبال مردم مناطق اطراف ورامین نظیر قرچک، پاکدشت و پیشوا نیز مواجه خواهد شد.

گسترش اماکن تفریحی و گردشگری در ورامین یک نیاز و ضرورت مهم محسوب می شود و بدون تردید سرمایه گذاری در این بخش با استقبال مردم مناطق اطراف ورامین نظیر قرچک، پاکدشت و پیشوا نیز مواجه خواهد شد

راه اندازی مراکز نفریحی و گردشگری در ورامین زمینه حضور مردم در تهران و نقاط مختلف را کاهش می دهد و می تواند سود و درآمد مناسبی را نیز نصیب سرمایه گذاران کند.

ساخت مجموعه آبی و پارک آب و آتش از جمله محورهایی بوده که در حوزه های تفریحی و گردشگری دنبال شده و امیدواریم زمینه برای حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در این بخش فراهم شود.

امروز با توجه نزدیکی و همجواری ورامین با پایتخت، فرصت های خوب سرمایه گذاری در این شهرستان وجود دارد که تلاش داریم این فرصت های بالقوه را با حضور سرمایه گذاران، بالفعل کنیم.

تاکنون بارها این موضوع از سوی مدیریت شهری ورامین اعلام شده که شهرداری آماده هرگونه همکاری برای راه اندازی پارک آبی در ورامین بوده و حاضر است که زمین و جواز رایگان در اختیار سرمایه گذاران در این حوزه قرار دهد.

امروز شهربازی خوبی در ورامین به منظور گذران اوقات فراغت شهروندان وجودندارد و شهرداری ورامین برای راه اندازی شهربازی مناسب با تجهیزات جدید آماده همکاری با سرمایه گذاران و فعالان این بخش است و مردم ورامین و نقاط پیرامونی نیز استقبال خوبی از این مجموعه خواهند کرد.

مدیریت شهری ورامین تأکید دارد که این منطقه مستعد جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در بخش های مختلف است که می تواند روند توسعه شهری در ورامین را شتاب بیشتری بخشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.