اتاق خبر

دیدار محسن ممیزی با سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

خبر استان: همزمان با  26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، مهندس محسن ممیزی با حضور در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین از ناصر شیرکوند ریاست دانشگاه قدردانی نمود .

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده محسن ممیزی رئیس سابق دانشگاه و رئیس حال حاضر اداره آموزش و روابط عمومی شهرداری از جمله جذب رشته های تحصیلی متنوع در مقاطع کاردانی و کارشناسی گفت : امیدواریم بتوانیم با همفکری دوستان و اساتید صاحب نظر ، شرایط علمی مساعدی بوجود آورده و از این شرایط علمی در جهت پیشرفت مجموعه و شهر بهره مند شویم .

ناصر شیرکوند افزود: سیاست توسعه رشته ها با توجه به نیازهای موجود منطقه ، اقبال خوب مردم عزیز را در پی دارد .

وی ادامه داد: در شرایط کنونی ، احداث ساختمان جدید دانشگاه و اطلاع رسانی شایسته به مردم عزیز منطقه در خصوص خدمات علمی و پژوهشی این مرکز ، ضروری است .

شیرکوند تاکید کرد: استعدادیابی در بین کارکنان دلسوز و پرتلاش مجموعه را در جهت افزایش بهره وری کاری در اولویت کارهای خود قرارداده ایم .

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ، اساتید متخصص ، مدیران و کارکنان با انگیزه و پرتلاشی دارد

در ادامه این دیدار مهندس محسن ممیزی ضمن عرض تبریک ایام ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و قدردانی از تلاش های شایسته ناصر شیرکوند در بدو ورود به مجموعه علمی کاربردی شهرداری گفت : حمایت های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر از گذشته تاکنون بوده که دانشگاه علمی کاربری شهرداری را به یکی از مراکز علمی نمونه در منطقه تبدیل کرده است .

رئیس اداره آموزش و روابط عمومی شهرداری افزود : دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ، اساتید متخصص ، مدیران و کارکنان با انگیزه و پرتلاشی دارد و اگر این ظرفیت با تبلیغات مناسب همراه شود ، پیشرفت روز افزون مجموعه را در پی خواهد داشت .

ممیزی تصریح کرد : فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین اکنون در مناصب مختلف ادارات و صنعت مشغول به خدمتگذاری بوده و کارایی بهتری نسبت به دیگر همکاران خود دارند .

وی تعامل با فعالان علمی منطقه و همچنین رایزنی مستمر با مسئولین وزارت علوم و دانشگاه جامع به جهت ثبت رشته های تحصیلی جدید را به عنوان مهم ترین اولویت های کاری دانشگاه پیشنهاد نمود .

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل