با ما همراه باشید

اتاق خبر

تکریم ارباب رجوع در شهرداری ورامین مناسب است

خبر استان: نایب رئیس شورای شهر ورامین گفت: در حال حاضر تکریم ارباب رجوع و شهروندان در شهرداری مرکز و نواحی شهرداری ورامین مناسب است و کارمندان شهرداری در بازدیدهای سرزده من از واحدها عملکرد خوبی داشته‌اند.

فتح‌الله فرجی در جریان بازدید از ساختمان شهرداری ورامین اظهار کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید خداوند متعال را برای خدمت به مردم عزیز و ولایت‌مدار شاکر باشند و بنا بر فرمایشات دین مبین اسلام خدمت به خلق‌الله زمان و مکان نمی‌شناسد که من نیز در جایگاه عضو شورای شهر ورامین همواره بر این مدار حرکت کرد

وی افزود: بنا بر قانون شوراهای شهر و شهرداری نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها بر عهده منتخبین مردم در شورای شهر است و تمامی اعضا باید نظارت عالیه را انجام دهند بنابراین این نظارت هم با تصویب قوانین و هم به صورت بازدید میدانی از پروژه‌های شهری ممکن است.

وی تصریح کرد: بنابراین حضور اعضای شورای شهر در شهرداری و سرکشی معمول که دچار دخالت در امور نباشد، امری متعارف و در چارچوب قانون است و حضور اعضا در شهرداری دال بر دخالت شورای شهر در امور شهرداری نیست.

فرجی گفت: به‌عنوان عضو شورای شهر ورامین همواره بر انجام امور و نظارت بر عملکرد واحدها و قسمت‌های شهرداری اهتمام ویژه داشتم و مهم‌ترین هدفم نیز رعایت تکریم ارباب رجوع در شهرداری است.

نایب رئیس شورای شهر افزود: تکریم ارباب رجوع و شهروندان در شهرداری باید به نحوه احسنت انجام شود و یکپارچه‌سازی سیستم اداری و هوشمندسازی امور اداری موجب سلامت اداری و احترام به مردم می‌شود.

وی در پایان به فارس گفت: در حال حاضر تکریم ارباب رجوع و شهروندان در شهرداری مرکز و نواحی شهرداری ورامین مناسب است و کارمندان شهرداری در بازدیدهای سرزده من از واحدها عملکرد خوبی داشته‌اند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.