با ما همراه باشید

اتاق خبر

همایش ملی «ستارگان درخشان» با حضور استاندار تهران برگزار می شود

خبر استان: همایش ملی ستارگان درخشان ورامین با حضور استاندار تهران یکشنبه نهم خردادماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

همایش ملی ستارگان درخشان ورامین با حضور استاندار تهران یکشنبه نهم خردادماه در دیار 15 خرداد برگزار و طی آن از آثار برگزیده ارسالی به این همایش تجلیل می‌شود.

محسن ممیزی، دبیر ستاد برگزاری همایش ملی ستارگان درخشان ورامین با اعلام این خبر اظهار داشت: سید حسین هاشمی، استاندار تهران به‌عنوان مهمان ویژه و سخنران همایش ملی ستارگان درخشان ورامین در دیار 15 خرداد حضور خواهد یافت.

وی گفت: این همایش که به نام «15 خرداد نماد اقدام و عمل» مزین شده، به‌منظور گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا حضرت امام خمینی(ره) و تبیین اهداف و نتایج این قیام برای آحاد مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان، در ساعت 15 روز یکشنبه مورخ نهم خرداد ماه 1395 و با حضور مردم ولایت‌مدار دیار 15 خرداد و خانواده‌های معظم و معزز شهدای این قیام و همچنین مسؤولان شهرستان و استان در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین افزود: مفتخر هستیم که در سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار داده و در دیار دلاوران قیام 15 خرداد، این همایش را برگزار می‌کنیم.

ممیزی عنوان کرد: طبق دعوت به‌عمل آمده و موافقت سید حسین هاشمی، استاندار تهران، وی سخنران ویژه این همایش خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان عزیز در سومین دوره مسابقات این همایش، ادامه داد: آثار ارسالی به این همایش در بخش‌های پژوهشی، ادبی، وبلاگ‌نویسی، کتابخوانی و پیامکی توسط داوران گرامی مورد ارزیابی قرار گرفته و در پایان این همایش توسط استاندار و مسؤولان حاضر از برگزیدگان با لوح سپاس و هدایایی، تقدیر به عمل می‌آید.

دبیر ستاد برگزاری همایش ملی ستارگان درخشان ورامین از آحاد مردم شهید پرور دعوت کرد تا در این همایش شرکت کرده و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کنند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.