با ما همراه باشید

اتاق خبر

ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه شهرداری ورامین

خبر استان : ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین از ثبت نام پذیرفته شدگان این مرکز در 13  رشته تحصیلی خبر داد.

محسن ممیزی گفت: با اعلام نتایج پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام از دانشجویان ورودی جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت همرمان صورت گرفت.

وی به استقبال چشمگیر داوطلبین برای انتخاب این مرکز به عنوان انتخاب نخست اشاره کرد و افزود: با عنایت به جایگاه ویژه علمی دانشگاه شهرداری ورامین و داشتن رشته های کاربردی متنوع در ورودی بهمن ماه جذب حداکثری دانشجو محقق گردید.

ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با تاکید بر افزایش رشته ها و سهمیه پذیرش این مرکز در ترم جاری تصریح کرد: در ورودی بهمن ماه در مقطع کاردانی در رشته های حسابداری مالی، حقوق ثبتی، امور فرهنگی، امداد و نجات شهری، شبکه های کامپیوتری و معماری شهری دانشجو جذب شده است.

وی افزود: در مقطع کارشناسی این دانشگاه در رشته های حسابداری مالی، حقوق ثبتی، معماری، فناوری اطلاعات، معماری و محیط زیست پذیرش دانشجو صورت گرفته است.

محسن ممیزی با اشاره به اعطای تسهیلات ویژه جهت رفاه حال دانشجویان در این مرکز خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط لازم و مدارک مورد نیاز می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه  به آدرس www.vuast.ir  مراجعه نمایند.

گفتنی است آخرین فرصت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی، پایان وقت اداری پنجشنبه 19 فروردین ماه 95 می باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.