۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » پیشوا
  • شناسه : 7673
  • 02 ژانویه 2016 - 18:57
  • 47 بازدید
  • ارسال توسط :
۷ شعبه سیار برای انتخابات هفتم اسفندماه در پیشوا تعیین شد

۷ شعبه سیار برای انتخابات هفتم اسفندماه در پیشوا تعیین شد

خبراستان: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: به منظور تسهیل در اخذ آرای مردم، هفت شعبه سیار برای انتخابات هفتم اسفندماه در پیشوا تعیین شد. ظهر شنبه عباس ملکوتی خواه فرماندار پیشوا در حاشیه جلسه تعیین شعب اخذ رأی در این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان پیشوا، زمینه سازی برای […]

خبراستان: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: به منظور تسهیل در اخذ آرای مردم، هفت شعبه سیار برای انتخابات هفتم اسفندماه در پیشوا تعیین شد.

ظهر شنبه عباس ملکوتی خواه فرماندار پیشوا در حاشیه جلسه تعیین شعب اخذ رأی در این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان پیشوا، زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم است.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در زمینه تعیین شعب های اخذ رأی افزود: تلاش شده تا شعب اخذ رأی در اماکنی که دسترسی مردم به آن مکان ها، آسان تر است، در نظر گرفته شود.

ملکوتی خواه اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی های به عمل آمده، انتخابات باشکوهی در هفتم اسفندماه رقم خورده که موجب استحکام پایه های نظام اسلامی شود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: به منظور تسهیل در اخذ آرای مردم، هفت شعبه سیار برای انتخابات هفتم اسفندماه در شهرستان پیشوا تعیین، که سه شعبه سیار در پیشوا و چهار شعبه در جلیل آباد مستقر خواهد بود.

وی ادامه داد: ۶۴ شعبه ثابت نیز در شهرستان پیشوا برای انتخابات هفتم اسفندماه پیش بینی شده است که ۴۸ شعبه در پیشوا  و ۱۶ شعبه ثابت در جلیل آباد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*