۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » پاکدشت
  • شناسه : 4836
  • 30 اکتبر 2015 - 17:41
  • 57 بازدید
  • ارسال توسط :
۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی است

۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی است

خبر استان :  «حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پاکدشت ضمن سفارش خود و همه برادران و خواهران ایمانی به تقوای الهی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حسین فهمیده و بسیج دانش‌آموزی گفت: باگذشت روزگاران متمادی از سالیان غرورآفرین دفاع مقدس بارها شاهد این قبیل حسین فهمیده‌ها و رشادت‌های […]

خبر استان :  «حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پاکدشت ضمن سفارش خود و همه برادران و خواهران ایمانی به تقوای الهی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حسین فهمیده و بسیج دانش‌آموزی گفت: باگذشت روزگاران متمادی از سالیان غرورآفرین دفاع مقدس بارها شاهد این قبیل حسین فهمیده‌ها و رشادت‌های آنان بوده و هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت ۱۳ آبان اظهار کرد: در تاریخ نهضت مقدس انقلاب اسلامی، سیزده آبان به‌یادماندنی‌ترین روز و یوم‌الله نام‌گرفته است، زیرا سه رویداد تبعید امام خمینی (ره) درسال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ در این روز رخ‌داده است که باعث عدم فراموشی این روز از اذهان ملت شریف ایران است.

امام‌جمعه شهرستان پاکدشت افزود: روز سیزده آبان روز ملی استکبارستیزی است. والدین انقلابی و همیشه درصحنه این روز بسیار مهم را با همراهی فرزندانشان در راهپیمایی باشکوه به‌یادماندنی‌تر کنند.

وی با محکومیت جنایات آل سعود بیان کرد: این رژیم با حمله به مردم مظلوم یمن، به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی‌گناه، ریختن خون زائرین بیت‌الله الحرام، بیش‌ازپیش در آستانه نابودی قرارگرفته است.

خطیب جمعه پاکدشت عنوان کرد: مسلمانان و آزادگان جهان باید در مورد جنایات آل سعود اعتراض کنند چراکه هرروز بر ابعاد جنایات این خاندان فاسد اضافه می‌شود و سبب آسیب دیدن اسلام در سطح جهان شده است.

حجت‌الاسلام لزومی ابراز کرد: حکم اعدام شیخ نمر بی‌شک نشان‌دهنده نبود آزادی بیان در این کشور است. آل سعود با اجرایی کردن این حکم، نابودی خود را تأیید می‌کند.

وی با اشاره به تأیید مشروط برجام اضافه کرد: نامه ۲۸ بندی رهبری یک دستور لازم‌الاجراست که پیامدهای آن از تضعیف کشور در برابر استکبار جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: تأکید رهبری بر رفع تحریم‌ها و گرفتن ضمانت کتبی از طرف‌های غربی یک فکر هوشمندانه است زیرا که تاکنون چندین بار بدعهدی از طرف غرب مشاهده‌شده است.

خطیب جمعه پاکدشت خاطرنشان کرد: عزاداری‌ها تا پایان محرم ادامه داشته باشد و انتظار می‌رود، نمادهای قیام اباعبدالله(ع) در شهر برافراشته باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*