۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » خواندنی ها
کلنگ زنی 4 پروژه ساخت مدرسه در ورامین

کلنگ زنی 4 پروژه ساخت مدرسه در ورامین

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان ورامین از کلنگ زنی 4 پروژه ساخت مدرسه و یک سالن ورزشی در هنرستان در این شهرستان خبر داد.

امیر محمدی رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان ورامین در آئین افتتاحیه پروژه‌های مدرسه اظهار داشت: بیش از 40 درصد مدارس شهرستان ورامین دارای قدمت بالای 40 سال هستند و نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که این امر باهمت خیرین محقق می‌شود.

وی گفت: امروز ما با توجه به اینکه از قبل هم یک چنین اقداماتی رخ‌داده است که دو مدرسه دیگر را در برنامه‌های خود برای افتتاح داریم که یکی ۲۰کلاسه و دیگری ۱۲کلاسه می‌باشد که در مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

رئیس آموزش‌وپرورش ورامین افزود: پروژه‌هایی که امروز افتتاح خواهد شد یکی از آن‌ها متعلق به مدرسه تربیت‌بدنی، مدرسه امام حسن مجتبی(ع)است که ۴ کلاس به آن اضافه‌شده و کلنگ آن امروز زده شد.

محمدی تأکید کرد: یک زمینی هم با رایزنی‌هایی که با شهرداری صورت گرفته در اختیار ما قرار داده شد که با توجه به افزایش جمعیت و نیاز شهرک فجر و شهرک فاطمی در روبروی بیمارستان ۱۵خرداد به مساحت ۲۸۰۰ متر کلنگ زنی شد.

وی بیان کرد: یکی از خیرین که در امر ساخت مدارس در شهرستان‌های استان‌ تهران تلاش بسیاری داشته‌اند و در شهرستان ورامین نیز اقدامات خوبی انجام داده‌اند که امروز یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای احمدآباد کلنگ زنی شد.

رئیس آموزش‌وپرورش ورامین تصریح کرد: یک مدرسه دیگر هم که در قالب طرح جهادی بسیج است که در روستاهای حسین‌آباد دفتری و باغ خواص کلنگ زنی خواهد شد و در هنرستان امام خمینی خیرآباد که توسط یک خانم خیر مبالغی اهداشده که یک سالن ورزشی هم در این هنرستان احداث خواهد شد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده تفاهم‌نامه این پنج پروژه انجام خواهد شد و مابقی کار هم با نوسازی هماهنگ می‌کنیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*