۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » تریبون آزاد » تهران » خبر ویژه » خواندنی ها » دماوند » ورامین
  • شناسه : 829
  • 12 اکتبر 2014 - 9:19
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
پروژه نصب دوربین شهری ورامین همچنان بر زمین مانده است

پروژه نصب دوربین شهری ورامین همچنان بر زمین مانده است

خبر استان :  همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی شرق استان تهران با حضور مسئولان، رانندگان و نمونه‌های ترافیکی شرق استان تهران در ورامین برگزار شد. امام جمعه موقت ورامین  ضمن انتقاد از عدم نصب دوربین‌های شهری گفت: ما در مدیریت‌ها تعارف داریم که این امر صحیح نیست، دوربین شهری امروز یک نیاز پذیرفته شده در […]

خبر استان :  همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی شرق استان تهران با حضور مسئولان، رانندگان و نمونه‌های ترافیکی شرق استان تهران در ورامین برگزار شد.

امام جمعه موقت ورامین  ضمن انتقاد از عدم نصب دوربین‌های شهری گفت: ما در مدیریت‌ها تعارف داریم که این امر صحیح نیست، دوربین شهری امروز یک نیاز پذیرفته شده در نظام دنیا است، اما متاسفانه با وجود اینکه بارها در خطبه‌های نماز جمعه نیز بر نصب آن تاکید شده، نصب این دوربین‌ها همچنین بر زمین مانده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: برای انجام یک پروژه باید زمان بگذاریم و اگر انجام نشد به مردم و افکار عمومی اطلاع‌رسانی کنیم.

گفتنی است پروژه دوربین شهری ورامین در زمان مدیریت سابق شهرداری ورامین کلید خورد که به دلیل انتخاب سفارشی پیمانکار غیر متخصص و علیرغم صرف هزینه های کلان راه به جایی نبرد .

در حال حاضر با عنایت به تغییر مدیریت شهری و تاکیدات مهندس علی حیدریان شهردار ورامین و مسئولان شهرستان  امید است این بار این پروژه ملی با انتخاب پیمانکار متخصص و بومی به عنوان یک پروژه ماندگار برای دیار 15 خرداد بر جای بماند .

۱ دیدگاه

  1. اسماعیل اکبری

    سلام خسته نباشید
    همانطور که در خبر گفته شده است پیمانکار قبلی شخصی سفارش شده بوده است و سعی دارند این بار تکرار تشود ولی بنده کامل در جریان این پروژه هستم و خبر دارم باز هم برای بار دوم بدون کارشناسی درست و فقط و فقط از روی آشنایی پروژه دوربین به شخصی سفارش شده داده می شود .
    باز هم باید شاهد آن باشیم که پول مردم و بیت المال به جیب افرادی میروند که سر رشته ای در این کار ندارند و بعد از 1 سال مجدداً شهرداری دنبال کارشناس جدید میرود
    امید وارم این موضوع را رسیدگی کنند و با پیمانکار جدید و سوابق تحصیلی و اجرایی آن نیز با خبر شود.
    در صورت نیاز اینجانب آماده ارائه هرگونه اطلاعات به شما عزیزان می باشم
    با تشکر

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*