۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » قرچک
  • شناسه : 4523
  • 25 اکتبر 2015 - 16:31
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :
پایه‌های دینی و مذهبی در قرچک قوی است

پایه‌های دینی و مذهبی در قرچک قوی است

خبر استان : مسعود مرسل‌پور در جلسه ائمه جماعات و مبلغان شهرستان قرچک که با حضور امام جمعه، رئیس تبلیغات اسلامی و ائمه جماعات و مبلغان به‌مناسبت ماه محرم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام با اشاره به گسترش شبکه‌های اینترنتی غیرمجاز و شبکه‌های اجتماعی مخرب، نقش مبلغان را پررنگ خواند و گفت: رواج شبکه‌های مخرب اجتماعی […]

خبر استان : مسعود مرسل‌پور در جلسه ائمه جماعات و مبلغان شهرستان قرچک که با حضور امام جمعه، رئیس تبلیغات اسلامی و ائمه جماعات و مبلغان به‌مناسبت ماه محرم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام با اشاره به گسترش شبکه‌های اینترنتی غیرمجاز و شبکه‌های اجتماعی مخرب، نقش مبلغان را پررنگ خواند و گفت: رواج شبکه‌های مخرب اجتماعی و گسترش استفاده از ماهواره در کشور یک تهدید است که در شهرستان قرچک این موضوع به‌طور کامل رصد می‌شود و تاکنون با این موارد برخورد شده است.

وی با اشاره به این‌که باید برای جوانان برنامه‌های مفید و مثمرثمر داشت، گفت: خوشبختانه شهرستان قرچک به لحاظ اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی دارای رتبه قابل قبولی در سطح استان تهران است.

امام جمعه شهرستان قرچک نیز در این جلسه به فلسفه نهضت عاشورا اشاره و ضمن تسلیت ایام محرم گفت: امروز دشمن از همان ابزارهایی که در مقابله با امام حسین (ع) استفاده کرد، برخوردار است و استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی افزود: تهدید، تطمیع، رفاه طلبی از راه ناصحیح و دل بستن به آن از جمله ابزارهایی است که دشمن برای مقابله با دین از آنها استفاده می‌کند. این موارد از مسائل و آسیب‌هایی هستند که امروزه با آن مواجهیم، اما تنها کسی که باید این آسیب را از زندگی دور کند خود شخص است.

وی گفت: نخستین گام رسیدن از وضعیت نامطلوب به وضعیت خوب و مطلوب در فرد و جامعه بیداری و بصیرت است. بصیرت در مسیر اطاعت از ولایت به دست می‌آید. برای به‌ دست آوردن بصیرت باید استقامت داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک هم با اشاره به این‌که 250 هیئت شهرستان از وجود مبلغ برخوردارند، گفت: خوشبختانه برخی آسیب‌هایی که در گذشته در هیئت‌های مذهبی وجود داشت در حال حاضر در هیئت‌های نیست؛ اکنون دشمن در پی این است که شور و شعف را از هیئت‌ها بگیرد.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: حدود 50 گفتمان در مدارس پسرانه و دخترانه در ارتباط با فلسفه قیام عاشورا برگزار شد همچنین تاکنون جلسات مختلفی نیز با مسئولان هیئت‌های برگزار شده است.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*