۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » قرچک
  • شناسه : 26624
  • 08 ژانویه 2019 - 8:42
  • 43 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران:۳۳۱ کلاس درس باید به فضای آموزشی قرچک اضافه شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران:۳۳۱ کلاس درس باید به فضای آموزشی قرچک اضافه شود

خبراستان: مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: ۶۰ پروژه آموزشی برای ساخت در استان تهران فعال شده که ۳۳۱ کلاس در قالب چند پروژه مربوط به قرچک است و با کمک خیرین، نهادهای عمومی خیر، مسئولان شهرستان و اعتبارات دولتی باید ساخته شود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، علی شهری در جلسه بررسی […]

خبراستان: مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: ۶۰ پروژه آموزشی برای ساخت در استان تهران فعال شده که ۳۳۱ کلاس در قالب چند پروژه مربوط به قرچک است و با کمک خیرین، نهادهای عمومی خیر، مسئولان شهرستان و اعتبارات دولتی باید ساخته شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، علی شهری در جلسه بررسی مشکلات مدارس شهرستان قرچک که با حضور سرپرست فرمانداری و دیگر مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: همدلی مسئولان برای رفع مشکلات نتایج خوبی در برخواهد داشت و این موضوع در قرچک مشهود است که با حمایت های فرمانداری و تلاشهای آموزش و پرورش و همکاری ادارات خدمات رسان، شهرداری و شورای اسلامی شهر این موضوع را شاهد هستیم.
وی یادآور شد: سرانه فضای آموزشی در شهرستان قرچک پایین بوده و نصف میانگین کشوری است و این میزان نشان می دهد که باید تلاش بیشتری شود و خیرین همچون همیشه پای کار باشند.
این مسئول با اشاره به اینکه قرچک جزو مناطقی است که توجه بیشتر می خواهد، ادامه داد: قرچک ۳۰ مدرسه ۱۵ کلاسه می خواهد تا به استاندارد کشوری دست یابد یعنی ۴۵۰ کلاس درس باید به داشته های قرچک افزوده شود.
وی گفت: اعتبارات استان ناچیز است و همیشه آخرین ردیف اعتبارات عمرانی برای استان تهران درنظر گرفته می شود با اینکه بیش از ۵۰ درصد مالیات کشور از این استان اخذ می شود.
این مسئول افزود: سرانه فضای آموزشی در شهرستانها به مراتب بیشتر است، در شهرستانی در استان تهران ۵۲ نفر دانش آموز در یک کلاس مشغول تحصیلند در حالیکه باید کلاسها ۲۴ نفره باشند و این موضوع منجر به افت کیفیت آموزشی می شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*