۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورامین
  • شناسه : 4647
  • 28 اکتبر 2015 - 12:46
  • 62 بازدید
  • ارسال توسط :
متین در شأن نام ورامین ظاهر شود / لزوم توجه به مسائل اخلاقی

متین در شأن نام ورامین ظاهر شود / لزوم توجه به مسائل اخلاقی

خبر استان : امام جمعه ورامین در دیدار با بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین ضمن تاکید بر لزوم توجه به مسائل اخلاقی گفت: متین در حد نام مردم ورامین ظاهر شود. آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی  در دیدار با بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیر عامل باشگاه فرهنگی […]

خبر استان : امام جمعه ورامین در دیدار با بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین ضمن تاکید بر لزوم توجه به مسائل اخلاقی گفت: متین در حد نام مردم ورامین ظاهر شود.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی  در دیدار با بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین در آستانه بازی با کاله مازندران، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و آرزوی سلامت برای دست‌اندرکاران، عوامل و بازیکنان تیم والیبال متین ورامین اظهار داشت: از خدای بزرگ مسئلت دارم که در این مسیر که اتخاذ کردید راه را با قدرت طی کنید.

وی افزود: وجود شما جوانان که سعی و تلاش در تقویت جسم برای عبادت پروردگار و نیز کسب عزت و عظمت برای کشور دارید بسیار مغتنم است و برای خود شما امتیاز و موهبتی الهی است که باید شکر آن را به جای آورید.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی اضافه کرد: شکر این نعمت را به جا آورید و شکر هم با عمل طبق دستورات خدا و رسول است و باید سعی کنید همانطور که در روح تلاش و توجه می‌کنید در معنویت نیز قدم بردارید، انسان هم باید جسم را تربیت کند و هم روح را.

با سابقه‌ترین امام جمعه کشور خاطر نشان کرد: شیطان سوگند به عزت خدا خورده که همه بنده‌ها را گمراه می‌کند، این نشان دهنده غرور و گستاخی شیطان است، دشمن خارجی ما شیطان و دشمن داخلی هوای نفس است که بسیاری را به ضلالت می‌کشاند.

امام جمعه ورامین ادامه دادد: مراقب باشید، آل ابوسفیان و بنی‌امیه که محرم را برای همه آزادیخواهان تلخ کردند برای تبعیت از هوای نفس بود، به حسب ظاهر هم موفق شدند اما در نهایت چه با خود بردند، هیچ نبردند جز لعن و نفرین و بدنامی، اما امروز در جای جای دنیا از امام حسین(ع) و یاران با وفایش جز به نیکی یاد نمی‌شود.

وی سپس با اشاره به تیم والیبال متین ورامین و نیز شهر ورامین به عنوان شهر شهیدان 15 خرداد خاطر نشان کرد: سعی کنید در شان و اندازه شهر ورامین در این رقابت‌ها حاضر شوید، ضمن قابلیت‌های فنی بدانید که سجایای اخلاقی بسیار مهم است، ورامین شهر شهیدان 15 خرداد است و این امر مسئولیت شما را سنگین‌تر می‌کند، چه در مسائل فنی و چه در مسائل اخلاقی در حد و اندازه نام ورامین ظاهر شوید.

آیت‌الله محمودی سپس به لزوم رعایت اخلاقیات توسط هواداران مسابقات ورزشی نیز تاکید کرد و افزود: تماشاچی‌ها هم توجیه شوند و بدانند ما ورزش را به هر قیمت نمی‌خواهیم، باید فضای ورزشگاه‌ها پاک باشد و شعارهای اخلاقی داده شود.

مجید بذر افشان مدیر عامل باشگاه متین ورامین نیز ضمن ارائه گزارشی از اوضاع فنی تیم متین ورامین گفت: حضرتعالی از پیشگامان بنیان متین بودید و به خوبی از احوال باشگاه با خبر و حامی ورزشکاران متین بوده‌اید.

وی افزود: در سال جدید و با کناره‌گیری مالک باشگاه جناب قنبر با شرایط جدید با بازیکنان برتر والیبال کشور قریب به دو ماه است تمرین می‌کنیم و فردا اولین بازی میزبانی متین در ورامین است و خواستیم در راستای فعالیت‌های باشگاه برای کسب تبرک خدمت برسیم و ما را در مسیر کمک کنید.

بذر افشان ضمن تقدیر از نماینده ورامین، امام جمعه موقت و شهردار ورامین برای حمایت‌های همه جانبه از باشگاه ابراز امیدواری کرد تیم متین لیاقت اسم بزرگ ورامین را داشته باشد.

گفتنی است، تیم والیبال متین ورامین امروز چهارشنبه از ساعت 17 اولین دیدار میزبانی خود در لیگ برتر والیبال کشور را با کاله مازندران برگزار می‌کند.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*