۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر
  • شناسه : 2488
  • 16 جولای 2015 - 20:48
  • 189 بازدید
  • ارسال توسط :
علی صادقی فرماندار پاکدشت شد

علی صادقی فرماندار پاکدشت شد

خبر استان :  با حکم استاندار تهران علی صادقی سرپرست فرمانداری پاکدشت شد. گمانه زنی ها درباره تغییر فرماندار شهرستان پاکدشت پایان یافت و علی صادقی فرماندار سابق شهرستان قرچک به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پاکدشت از استاندار تهران حکم گرفت. تا پیش از این علیرضا قاسمی فرزاد به عنوان فرماندار شهرستان پاکدشت مشغول […]

خبر استان :  با حکم استاندار تهران علی صادقی سرپرست فرمانداری پاکدشت شد.

گمانه زنی ها درباره تغییر فرماندار شهرستان پاکدشت پایان یافت و علی صادقی فرماندار سابق شهرستان قرچک به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پاکدشت از استاندار تهران حکم گرفت.

تا پیش از این علیرضا قاسمی فرزاد به عنوان فرماندار شهرستان پاکدشت مشغول به فعالیت بود و به اذعان بسیاری از گروه ها و جریانات مختلف و مردم توانست کارنامه مثبت و قابل قبولی را از خود به جای بگذارد.

عملکرد خوب و مناسب قاسمی فرزاد سبب شده است تا مسئولان استانداری تهران به فکر ارتقای وی باشند و شنیده ها حکایت از این موضوع دارد که طی روزهای آینده فرماندار سابق پاکدشت حکم جدیدی را در استانداری تهران دریافت می کند.

پاکدشت

در حکم علی صادقی سرپرست جدید فرمانداری پاکدشت که به امضای سید حسین هاشمی استاندار تهران رسیده آمده است: نظر به تجارب و سوابق جنابعالی و با عنایت به هماهگی حاصله با وزارت کشور به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک وتعالی  با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های  مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر وامید درخدمت به مردم استان که ولی نعمت تان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق وموید باشید.

مراسم تودیع قاسمی فرزاد و معارفه علی صادقی به عنوان سرپرست جدید فرماندار پاکدشت طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*