۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 36182
  • 21 می 2024 - 12:07
  • 27 بازدید
  • ارسال توسط :
مهندس اسماعیل اکبری مدیرعامل شرکت شبکه گستر ساینا
علت تداوم و موفقیت هر کسب و کار، رضایت مشتریان خود است

علت تداوم و موفقیت هر کسب و کار، رضایت مشتریان خود است

مصاحبه خبر استان با اسماعیل اکبری مدیرعامل شرکت شبکه گستر ساینا شرکت شبکه گستر ساینا در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به عنوان شرکت پیشتاز در زمینه سیستم های نظارت تصویری و امنیتی ، شبکه های کامپیوتری ، مخابراتی و همچنین در حوزه طراحی و پیاده سازی نرم افزار های تخصصی تحت پلتفرم های مختلف آغاز […]

مصاحبه خبر استان با اسماعیل اکبری مدیرعامل شرکت شبکه گستر ساینا

شرکت شبکه گستر ساینا در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به عنوان شرکت پیشتاز در زمینه سیستم های نظارت تصویری و امنیتی ، شبکه های کامپیوتری ، مخابراتی و همچنین در حوزه طراحی و پیاده سازی نرم افزار های تخصصی تحت پلتفرم های مختلف آغاز نمود.

همچنین مشاوره و پیمانکاری ادارات دولتی و شرکت های خصوصی ،این شرکت را در زمره ی فعال ترین شرکت ها و موسسات در زمینه فناوری و  اطلاعات  قرار داده است. شرکت ساینا آخرین تکنولوژی ها و فناوری های دنیا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مشتریان خود ، که شامل کاربران مبتدی و خانگی ، واحد های تجاری کوچک و بزرگ ،‌سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی میشوند، پیشنهاد می نماید و تلاش می کند تا مشتریان خود  در سراسر کشور  ضمن در اختیار داشتن جدیدترین و بهترین تجهیزات ، کمترین هزینه را متحمل شوند

 

-خودتان وشرکتتان را بطور خلاصه شرح دهید:

بنام خداوند منان ، بنده اسماعیل اکبری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شبکه گستر ساینا هستم .اگر بخواهم بطور خلاصه شرکت را معرفی کنم میتوانم بگویم که:شرکت ساینا فعالیت خود  را در سال ۱۳۸۴ در زمینه سیستم های نظارت تصویری و امنیتی ، شبکه های کامپیوتری ، مخابراتی و همچنین در حوزه طراحی و پیاده سازی نرم افزار های تخصصی تحت پلتفرم های مختلف آغاز نمود.

همچنین مشاوره و پیمانکاری ادارات دولتی و شرکت های خصوصی ما  را در زمره ی فعال ترین شرکت ها و موسسات در زمینه فناوری و اطلاعات قرار داده است.

-آیا تابحال در کار خود شکست خورده اید؟
بله قطعا هر فعالیت اقتصادی دارای فراز و نشیب های زیادی هست ، ما نیز همانند همه، در کار  سختی هایی را متحمل شده ایم، و گاهی با شکست مواجه شدیم اما با توکل برخدا و لطف و یاری خداوند متعال سختی هارا پشت سرگذاشته و دوباره با تلاش مکرر به جایگاه اصلی خود بازگشته ایم.

-چیزی که باعث تلاش دوباره شما و رسیدن به موفقیت شده چه بوده  است؟
قطعا داشتن  هدف در هرکاری باعث رشد و شکوفایی میشود ما نیز با داشتن هدفی واحد ، تلاش در راستای آن و ایمانی قوی  توانستیم موانع را شکست دهیم و به موفقیت برسیم.

-آینده کاری خود را درکجا میبینید؟
به امید خداوند همکاری خود با شرکت هاو سازمان های بزرگ را ادامه داده و به همکاری با شرکت های جهانی دست می یابیم و فعالیت خود را بطور وسیع تری ادامه خواهیم داد.

-ازمحصولات و امکانات شرکت صحبت کنید:
ما در سبد کالایی خود محصولات متنوعی جهت عرضه به مشتریان خود داریم که شامل :
سیستم های نظارتی تصویری و امنیتی ، سرور و ذخیره ساز های تحت شبکه ، تجهیزات شبکه  و… همه و همه از محصولات و خدماتی هستند که ما در شبکه گستر ساینا ارائه میدهیم.

-از مزیت ها و افتخاراتی که کسب کردید بگویید:
بزرگ ترین افتخار ما اجرای پروژه های موفق در سراسر کشور و کسب رضایت مشتریان عزیزمان می باشد .

از دیگر دستاورد های شرکت اخذ مجوز های لازم از سازمان های زیربط و حضور در لیست تامین کنندگان سازمان ها  و ارگان های بزرگ کشور است که همین امر ما را از شرکتهای دیگر متمایز می سازد.

-فکرمیکنید علت تداوم وموفقیت شما دراین سالها چه بوده است؟

شرکت ما با تلاش و پشتکار زیاد و انجام کار گروهی با تیمی مجرب، جلب اعتماد و رضایت مشتریان، به لطف پروردگار توانسته است به ثبات و پایداری نسبی برسد و رضایت مشتریان همیشگی و چندین ساله خود را جلب کند.

-از شرکت هایی که باآنها همکاری میکنید برایمان بگویید:
ما در حال حاضر با شرکت های ویوتک ، هایک ویژن ، تیاندی و همچنین برخی تولید کنندگان داخلی همکاری داریم .

-فکر میکنید یک شرکت بزرگ به چه علتی باید به شما اعتماد کندو این اعتماد منجر به همکاری شود؟
اولین اصل به نظر بنده صداقت و راستگویی است ، کارشناسان ساینا در تمامی مراحل به عنوان مشاور جهت انتخاب صحیح در کنار کارفرمایان حضور دارند .

از دیگر مزایای ساینا عرضه کالای با اصالت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

در حوزه خدمات اعم از اجرا ، خدمات پس از فروش ، پشتیبانی و آموزش ، ما از حضور کارشناسان متخصص و مجرب بهره می بریم.

و در آخر : ما  بسیار خرسندیم که با فراهم آوردن تجهیزات و دانش مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات ، سهم کوچکی در توسعه همه جانبه کشور عزیزمان ایران خواهیم داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*