۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » تریبون آزاد » تهران » خبر ویژه » خواندنی ها » ورامین
  • شناسه : 651
  • 19 سپتامبر 2014 - 20:34
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
سامانه 137 شهرداری ورامین پاسخگوی شبانه روزی شهروندان

سامانه 137 شهرداری ورامین پاسخگوی شبانه روزی شهروندان

خبر استان : کامران میرزایی اظهار کرد: در دو ماه گذشته اقدامات ویژه‌ای را با رویکرد مدیریت جهادی در پیش گرفتیم. سرپرست مدیریت امور شهری شهرداری ورامین گفت: در جهت رفاه حال شهروندان و عدالت عمرانی در سطح شهر رنگ آمیزی صندلی‌ها و لوازم ورزشی پارک محله خیرآباد خیابان شهید سیراوندی، نصب پله‌های آهنی در […]

خبر استان : کامران میرزایی اظهار کرد: در دو ماه گذشته اقدامات ویژه‌ای را با رویکرد مدیریت جهادی در پیش گرفتیم.

سرپرست مدیریت امور شهری شهرداری ورامین گفت: در جهت رفاه حال شهروندان و عدالت عمرانی در سطح شهر رنگ آمیزی صندلی‌ها و لوازم ورزشی پارک محله خیرآباد خیابان شهید سیراوندی، نصب پله‌های آهنی در خیابان شهید سیفی، آسفالت و فضاسازی اطراف پل زیرگذر سیلو، رنگ آمیزی کلیه سطل‌های زباله مکانیزه و جداول پارک‌های شقایق و پانزده خرداد را با پیگیری‌های واحد زیباسازی انجام داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی معاونت عمران مکان‌های مورد نیاز در سطح شهر که باید آسفالت گردند شناسایی و در جهت لکه‌گیری اقدامات لازم صورت گرفته است.

میرزایی بیان کرد: همچنین پایه چراغ‌های جدید شهری نصب و در مورد رفع مشکل روشنایی سطح شهر گام‌های اساسی را برداشته‌ایم.

سرپرست مدیریت امور شهری شهرداری ورامین در پایان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را در موارد امور ساختمانی، سد معبر و فضای سبز با سامانه 137 به‌صورت شبانه‌روزی در میان گذاشته و خادمین خود در شهرداری را در جهت تسریع امور شهر و خدمت صادقانه حمایت کنند.

۱ دیدگاه

  1. اسکندر هوشمندی نیا

    شهردار محترم وپرتلاش ورامین.ضمن تقدیر وتشکر از زحمات جنابعالی وهمکاران محترم به استحضار میرساند در خیابان روغنکشی خیابان گلها تقاطع کوچه اردیبهشت پل سیمانی وجود دارد که در وسط پل یک فضای خالی است وروزانه تعداد زیادی خودرو وموتورسیکلت به داخل آن می افتد وصدمه می بیند ونیاز به یک دریچه فلزی دارد خواهشمند است دستورات لازم را صادر فرمایند (منطقه ۲)هستیم ۲۸ دیماه ۱۴۰۱

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*