۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » پاکدشت » تریبون آزاد » تهران » خبر ویژه » خواندنی ها
  • شناسه : 1198
  • 25 فوریه 2015 - 21:34
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس» در پاکدشت برگزار می‌شود

رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس» در پاکدشت برگزار می‌شود

خبر استان : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت گفت: رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس» با حضور بسیجیان سلحشور و با رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» در شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت، عبدالله اصغری با اشاره به آیه60 سوره انفال «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ […]

خبر استان : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت گفت: رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس» با حضور بسیجیان سلحشور و با رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» در شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت، عبدالله اصغری با اشاره به آیه60 سوره انفال «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُم» اظهار داشت: خداوند در این آیه دستور آماده باش همه جانبه‏ مسلمانان در برابر دشمنان و تهیه هر نوع سلاح، امکانات، وسایل و شیوه‏‌هاى تبلیغى را می‌دهد که رعایت این دستورات، سبب هراس کفار از نیروى رزمى مسلمانان مى‏‌شود.

وی گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» در قالب دو گردان، با رمز یا «فاطمه الزهرا (س)» و به مدت 36 ساعت در روزهای هفتم و هشتم اسفندماه امسال در منطقه عمومی توچال شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

اصغری افزود: گردان‌های بیت المقدس در سال 1390 و با هدف ارتقای سطح آمادگی گردان‌های رزمی بسیج تشکیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت ادامه داد: دفاع از کوی و برزن، عملیات امداد و نجات، ایجاد آمادگی دفاع همه جانبه و صیانت از منطقه استحفاظی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رزمایش دو روزه است.

وی با اشاره به عملیات امداد و نجات گفت: این عملیات با همکاری اداره‌های برق، گاز، مخابرات، هلال احمر و آتش نشانی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت تصریح کرد: ارتقای سطح آمادگی و قدرت بسیج برای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت، تمرین، پیاده سازی و اجرای عملی آموزش‌های داده شده به گردان‌ها، ارتقای توان رزمی و سطح بازدارندگی، سازماندهی، آموزش و ارتقای آمادگی در راستای حفظ انسجام گردان‌ها، تبعیت از ولایت و نمایش اقتدار بسیج از جمله اهداف این رزمایش است.

اصغری عنوان کرد: عملیات تأخیر، پدافند دورادور، پدافند غیر عامل، امداد و نجات، کنترل اغتشاشات و مقابله با نا آرامی‌ها، کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس، آموزش عملیات تاخت و ضدهلی برن، صبحگاه نظامی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی، راهپیمایی تاکتیکی شبانه، دفاع از کوی و برزن، ایست بازرسی و گشت‌های عملیاتی از اعم برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رزمایش خواهد بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اجرای طرح ویزیت رایگان در روستای توچال به همت بسیج جامعه پزشکی و اهدای بسته‌های حمایتی به مستضعفان نیز از جمله اقدامات مردم یاری در این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت رزمایش بزرگ «الی ‌بیت‌المقدس» را نمایشی شکوهمند دانست و افزود: ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد آزادی کامل قدس شریف از سیطره رژیم صهیونیستی باشیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*