۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » پاکدشت » پیشوا » قرچک » ورامین
  • شناسه : 8163
  • 11 ژانویه 2016 - 15:33
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :
تشکیل جلسه قطب مدیران قرچک، ورامین، پاکدشت، پیشوا و جوادآباد

تشکیل جلسه قطب مدیران قرچک، ورامین، پاکدشت، پیشوا و جوادآباد

خبراستان: قطب مدیران شهرستان‌های قرچک، ورامین، پاکدشت، پیشوا و جوادآباد با حضور جعفر نجفی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تشکیل جلسه داد. جعفر نجفی ظهر امروز در جلسه قطب مدیران قرچک، ورامین، پاکدشت، پیشوا و جوادآباد ضمن  تبریک  و تسلیت شهادت روحانی مبارز شهید آیت‌الله نمر باقرالنمر با اشاره به اهمیت و تاثیر آموزش […]

خبراستان: قطب مدیران شهرستان‌های قرچک، ورامین، پاکدشت، پیشوا و جوادآباد با حضور جعفر نجفی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تشکیل جلسه داد.

جعفر نجفی ظهر امروز در جلسه قطب مدیران قرچک، ورامین، پاکدشت، پیشوا و جوادآباد ضمن  تبریک  و تسلیت شهادت روحانی مبارز شهید آیت‌الله نمر باقرالنمر با اشاره به اهمیت و تاثیر آموزش و پرورش در اجتماعی شدن و ارتقای مهارت‌های دانش‌آموزان اظهار کرد: رابطه دانش‌آموز با معلم یک رابطه باطنی و معنوی است دانش‌آموز معلم را شخصیتی محترم و ممتاز می‌داند که او را در بزرگ شدن و به استقلال و آزادی رسیدن، و به عضویت رسمی جامعه در آمدن کمک و مساعدت می‌کند معلم با روح و جان دانش‌آموز سروکار دارد و به همین جهت به‌عنوان یک الگوی محبوب پذیرفته می‌شود.

مهارت‌های زندگی و سبک زندگی را نیز به‌صورت ویژه دنبال می‌کند.

مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز اظهار داشت: با نفوذترین و محبوب‌ترین فردی که می‌تواند دانش‌آموزان را در این مرحله یاری کند معلم است به همین جهت دانش‌آموزان و یا دانشجویان معلم خود را به‌عنوان یک الگو می‌پذیرند و از رفتار و گفتار و اخلاق خوب یا بد او سرمشق می‌گیرند.

وی تصریح کرد: رشد اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود و در مدرسه به‌عنوان یک اجتماع بزرگ‌تر توسعه می‌یابد.

نیکبخت ادامه داد: آموزش و پرورش را می‌توان مهم‌ترین اندام و به منزله قلب پیکره جامعه دانست که هرگونه آسیبی به آن، موجب زیان سایر بخش‌ها می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان افزود: توجه به آموزش و پرورش در هر جامعه‌ای یکی از مناسب‌ترین راه‌های توسعه متوازن است و آموزش و پرورش در همین مسیر سعی می‌کند با صرف هزینه‌های مادی و معنوی، انتقال دانش و معرفت  به فراگیران در سطح گسترده و به‌طور ژرفایی صورت گیرد و در عین حال انتظار می‌رود با طی فرآیند اجتماعی شدن علاوه بر کسب دانش و تخصص توسط فراگیران، ارزش‌ها و هنجارها در افراد درونی شده باشد.

گفتنی است، این جلسه با حضور جعفر نجفی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرور شهرستان قرچک، مجید تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین، علی یزدان‌پناه مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، امیر محمدی رئیس اداره آموزش و پرورش پیشوا، حسین النچری رئیس اداره آموزش و پرورش جوادآباد و بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری به میزبانی شهرستان قرچک برگزار شد.

منبع: فارس

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*