۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورامین
  • شناسه : 4080
  • 11 اکتبر 2015 - 19:28
  • 58 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقات استانی کاراته در ورامین

برگزاری مسابقات استانی کاراته در ورامین

خبر استان : مسابقات کاراته استان تهران در قالب جشنواره پهلوانان شاهد به میزبانی شهرستان ورامین برگزار شد. قالب جشنواره پهلوانان شاهد مسابقات کاراته استان تهران با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت تکواندو و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در سالن الغدیر سپاه ورامین برگزار شد. علیرضا فرجی، معاون […]

خبر استان : مسابقات کاراته استان تهران در قالب جشنواره پهلوانان شاهد به میزبانی شهرستان ورامین برگزار شد.

قالب جشنواره پهلوانان شاهد مسابقات کاراته استان تهران با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت تکواندو و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در سالن الغدیر سپاه ورامین برگزار شد.

علیرضا فرجی، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره پهلوانان شاهد با محوریت ورزشکاران جوان از هفته دفاع مقدس تا ابتدای آغاز هفته تربیت‌بدنی در ورامین در حال برگزاری است.

وی گفت: با همکاری مناسب ناحیه مقاومت بسیج ورامین و هیئت‌های ورزشی 200 برنامه فرهنگی و مسابقه ورزشی در قالب این جشنواره در ورامین برگزار می‌شود که امروز شاهد برگزاری مسابقات کاراته استان تهران به میزبانی شهرستان ورامین هستیم.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین توجه به ورزشکاران جوان و نوجوان را از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: افزایش انگیزه بین ورزشکاران و کشف استعدادهای جوان و نوجوان از اهداف برگزاری جشنواره پهلوانان شاهد است.

حضور 200 ورزشکار از استان تهران 

جواد مزدرانی، دبیر اجرایی هیئت کاراته شهرستان ورامین نیز در ارتباط با مسابقات استانی کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای کشف استعدادهای برتر رشته کاراته هیئت کاراته شهرستان ورامین به ریاست شیهان اکبرعبدلی مسابقات استان تهران در رده‌های سنی نونهال، نوجوان و جوان در ورامین برگزار کرد.

وی با اشاره به این‌که این مسابقات با حضور مسئولان هیئت کاراته استان تهران برگزار شد، گفت: در این مسابقات 200 ورزشکار از شهرستان‌های شهرری، ورامین، پاکدشت، اسلامشهر، پیشوا و قرچک به میزبانی هیئت کاراته شهرستان ورامین در سالن الغدیر ناحیه مقاومت بسیج ورامین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با هم به رقابت پرداختند.

دبیر اجرایی هیئت کاراته شهرستان ورامین تاکید کرد: این ورزشکاران در 10 وزن و طی یک روز برای کسب عناوین برتر با هم به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا می‌شود.

 مزدرانی توجه مسئولان اداره ورزش برای میزبانی مسابقات کشوری و استانی را مهم دانست و افزود: قطعاً شهرستان ورامین توانایی برگزاری مسابقات کشوری در رشته کاراته را دارد و هیئت کاراته شهرستان ورامین در صورت حمایت مسئولان آماده برگزاری مسابقات مهم کشوری و استانی است.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*