۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اسلایدر
  • شناسه : 36117
  • 13 ژوئن 2024 - 23:41
  • 7 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : زومیت
بازی همستر کامبت مهمان سرزده!
همستر کامبت (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.

بازی همستر کامبت مهمان سرزده!

بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) در تلگرام اخیراً محبوبیت فراوانی به‌دست آورده است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند. با‌توجه‌به موفقیت و رشد چشم‌گیر برخی بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارزها ازجمله نات کوین، شاهد موجی از بازی‌های مشابه هستیم که هرکدام وعده‌ی ایردراپ‌های […]

بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) در تلگرام اخیراً محبوبیت فراوانی به‌دست آورده است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند. با‌توجه‌به موفقیت و رشد چشم‌گیر برخی بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارزها ازجمله نات کوین، شاهد موجی از بازی‌های مشابه هستیم که هرکدام وعده‌ی ایردراپ‌های احتمالی بهش کاربران می‌دهند.

توجه‌ داشته باشید اگرچه نات کوین سرانجام با لیست‌شدن در صرافی‌ها امکان تبدیل سکه‌های مجازی به پول واقعی را فراهم کرد اما همچنان وایت‌پیپر ندارد و هیچ نقشه‌ی راه یا کاربردی برای آن تعریف نشده است؛ پروژه‌ای که زومیت و بسیاری از کارشناسان با استناد به شواهد متعدد اعلام کردند به‌احتمال زیاد هیچ‌گاه به پول واقعی تبدیل نخواهد شد.

نقشه‌ی راه بازی همستر کامبت برای ایردراپ شامل چند مرحله‌ می‌شود: مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان، همکاری‌های کلیدی و لیست وظایف. درحال‌حاضر میلیون‌ها کاربر درحال جمع‌آوری سکه در بازی مذکور هستند و در صورت لیست‌شدن توکن آن در صرافی‌ها، می‌توان سکه‌های داخل بازی را به پول واقعی تبدیل کرد. اخیرا نیز توکن همستر در بازار پیش‌عرضه‌ی صرافی کوکوین به‌نمایش درآمده است که احتمالا از عرضه‌ی قریب‌الوقوع این ارزدیجیتال و امکان فروش و خرید همستر کامبت در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*