۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » تریبون آزاد » تهران » خبر ویژه » خواندنی ها » ورامین
  • شناسه : 1280
  • 03 آوریل 2015 - 12:15
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه ورامین: مذاکرات هسته ای به خوبی انجام شده است

امام جمعه ورامین: مذاکرات هسته ای به خوبی انجام شده است

خبر استان : امام جمعه شهرستان ورامین گفت: مذاکرات هسته ای تا به این نقطه به خوبی انجام شده و مذاکره کنندگان باید مراقب باشند تا در مراحل بعد نیز حق ملت ایران حفظ شود. آیت الله سیدمرتضی محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین افزود: امیدواریم دشمنان و غربی ها به هوش […]

خبر استان : امام جمعه شهرستان ورامین گفت: مذاکرات هسته ای تا به این نقطه به خوبی انجام شده و مذاکره کنندگان باید مراقب باشند تا در مراحل بعد نیز حق ملت ایران حفظ شود.

آیت الله سیدمرتضی محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین افزود: امیدواریم دشمنان و غربی ها به هوش آمده باشند و بدانند ملت ایران ملتی آگاه است و فشار اقتصادی، گرانی و کمبودها نمی تواند در عزم آنان خللی وارد آورد.

وی گفت: ملت ایران در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده است که تمام سختی ها را تحمل می کند ولی زیر بار زود نمی رود.

آیت الله محمودی با بیان اینکه مساله دین و انقلاب با ارزش های مادی قابل قیاس نیست، گفت: دشمن نیز با درک این واقعیت انقلاب اسلامی از مواضع و زیاده خواهی های خود کوتاه آمده و حق ایران را به رسمیت شناخته است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: مذاکره کنندگان نیز باید دقت داشته باشند تا در مراحل بعدی مذاکرات حق ایران به خوبی رعایت شده و تمامی تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران برداشته شود.

آیت الله محمودی با تاکید بر همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: همه باید مراقب باشند تا از تفرقه جلوگیری شده و گروه های مختلف سیاسی از یکدیگر بدگویی نکرده و برای یکدیگر چاله اندازی نکنند.

امام جمعه ورامین با اشاره به تهاجم عربستان به یمن افزود: این تهاجم ناجوانمردانه باعث می شود تا در آینده ای نزدیک شاهد شکست عربستان در این جنگ باشیم.

وی گفت: عربستان سعودی با هدف جلوگیری از ایجاد جبهه مقاومت دیگری در منطقه تصمیم به حمله گرفته و جای تأسف و ناراحتی است که برخی حکام مزدور و دست نشانده عربی و برخی مدعیان دفاع از آزادی و حقوق بشر از اقدام وحشیانه عربستان حمایت کرده و نسبت به کشتار زنان و کودکان یمنی سکوت کرده اند.

امام جمعه ورامین افزود: بسیاری از تحلیلگران مسائل خاورمیانه و حتی برخی مسوولان کشور عربستان سعودی نیز نسبت به آینده این جنگ خوشبین نیستند و قطعا در آینده ای نزدیک شاهد شکست عربستان در این جنگ خواهیم بود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*