۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » تریبون آزاد » تهران » خبر ویژه » خواندنی ها » ورامین
  • شناسه : 818
  • 09 اکتبر 2014 - 11:18
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :
اردوی متین ورامین در ترکیه/ بازی تدارکاتی قهرمان آسیا با تیم های قدرتمند ترک

اردوی متین ورامین در ترکیه/ بازی تدارکاتی قهرمان آسیا با تیم های قدرتمند ترک

خبر استان : مدیر عامل باشگاه متین ورامین با اشاره به برپایی اردوی تدارکاتی متین در ترکیه گفت: تیم متین در این اردو به مصاف تیم های قدرتمند باشگاهی ترکیه نظیر گالاتاسرای و بشیکتاش می رود. علیرضا فداکار  با اشاره به تلاش تیم متین برای حضور پرقدرت در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم متین […]

خبر استان : مدیر عامل باشگاه متین ورامین با اشاره به برپایی اردوی تدارکاتی متین در ترکیه گفت: تیم متین در این اردو به مصاف تیم های قدرتمند باشگاهی ترکیه نظیر گالاتاسرای و بشیکتاش می رود.

علیرضا فداکار  با اشاره به تلاش تیم متین برای حضور پرقدرت در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم متین ورامین پس از قطعی شدن حضورش در مسابقات لیگ برتر والیبال با جدیت به دنبال انتخاب سرمربی و بازیکنان مدنظر خود بود.

مدیر عامل متین ورامین افزود: بر همین اساس باشگاه  متین ورامین با بهروز عطائی یکی از مربیان مطرح و برجسته کشور برای هدایت این تیم به توافق رسید و از آن زمان کار جذب بازیکنان جدید در تیم آغاز شد.

وی ادامه داد: تیم متین ورامین در فصل نقل و انتقالات توانست بازیکنان خوب و مطرحی نظیر محمد طاهروادی، آرش کشاورزی، حسام بخششی، مهدی بازارگرد و امیر غفور قرارداد امضا کرده و با برخی بازیکنان فصل گذشته تیم نیز به توافق برسد.

فداکار اضافه کرد: البته تیم متین ورامین به دنبال جذب چند بازیکن دیگر برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ برتر والیبال و جام باشگاه های جهان است که امیدواریم به آنچه در ذهن داریم دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به برپایی اردوی تدارکاتی متین در ترکیه اظهار داشت: در این اردو تیم متین به مصاف تیم های قدرتمند باشگاهی ترکیه نظیر گالاتاسرای و بشیکتاش می رود و قطعا این اردو می تواند در موفقیت تیم در فصل جدید مهم و اساسی باشد.

گفتنی است بر اساس تصمیم سازمان لیگ فدراسیون والیبال قرار است مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار شود که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم متین ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و تیم پنجم جام باشگاه های جهان با تیم‌های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا البرز، وزارت دفاع، مهر پارس و یکی از تیم‌های آلومینیوم بندرعباس یا تعاون گنبد مسابقه خواهد داد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*