بخشدار قرچک گفت: کم عرض بودن محور صالح آباد به باقرآباد سالیانه حوادث ناگواری را رقم میزند
علیرضا رشیدیان اظهار داشت: عدم وجود روگذر بر روی خط راه آهن در مسیر ورودی محمدآباد، آجرثابت و قشلاق اول نیز مطالبهای قدیمی است که مکرراً به مسئولان ذیربط گوشزد ولی تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.
رشیدیان به یکی از مهمترین مشکلات حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: کل راه روستایی شهرستان حدوداً 16 کیلومتر بوده که اکثر آن محور مواصلاتی بین دو شهرستان قرچک و پاکدشت بوده و به علت تراکم جمعیتی بالا در روستاها، پرتردد است.
وی غیر استاندارد بودن این محورها را علت تصادفات عدیده عنوان و تشریح کرد: راههای ارتباطی قلعه نو املاک، قشلاق جیتو و پوئینک از مسیرهای ارتباطی شهرستان قرچک و ورامین به پاکدشت بوده که در سنوات گذشته اعتباراتی جهت بهسازی و ایمن سازی محورهای مذکور تخصیص یافت که تنها جاده قشلاق جیتو و پوئینک روکش و آسفالت شد که متاسفانه به جهت کم کردن عرض سطح آسفالت جدید نسبت به قبل، هزینه صورت گرفته مشکلی را مرتفع نکرده و حتی ایمنی جاده موصوف را تنزل داده است.
رشیدیان در ادامه همین مبحث افزود: همچنین ورودی روستاهای محمدآباد، ولیآباد ، امین آباد، قشلاق اول و صالح آباد نیز خارج از بافت روستا و در حریم شهر قرچک قرار گرفته که با پیگیری لازم، ورودی روستای قشلاق اول به طرح هادی الحاق و دهیاری نسبت به بهسازی و تامین روشنایی آن اقدام کرده است. لیکن مشکلات سایر معابر مذکور از جمله عدم وجود روشنایی و غیر استاندارد بودن عرض آنها کماکان به قوت خود باقی است.
بخشدار ادامه داد و گفت:موضوع کم عرض بودن محور صالح آباد به باقرآباد و تخلیه نخاله ساختمانی در حاشیه آن به جهت مجاورت با منطقه مسکونی موجب شده سالانه شاهد حوادث ناگوار در محور مذکور باشیم.
وی در پایان افزود: عدم وجود روگذر بر روی خط راه آهن در مسیر ورودی محمدآباد، آجرثابت و قشلاق اول نیز مطالبه ای قدیمی است که مکرراً به مسئولین ذیربط گوشزد ولی تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.علیرضا رشیدیان در گفتوگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: عدم وجود روگذر بر روی خط راه آهن در مسیر ورودی محمدآباد، آجرثابت و قشلاق اول نیز مطالبهای قدیمی است که مکرراً به مسئولان ذیربط گوشزد ولی تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.
رشیدیان به یکی از مهمترین مشکلات حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: کل راه روستایی شهرستان حدوداً 16 کیلومتر بوده که اکثر آن محور مواصلاتی بین دو شهرستان قرچک و پاکدشت بوده و به علت تراکم جمعیتی بالا در روستاها، پرتردد است.
وی غیر استاندارد بودن این محورها را علت تصادفات عدیده عنوان و تشریح کرد: راههای ارتباطی قلعه نو املاک، قشلاق جیتو و پوئینک از مسیرهای ارتباطی شهرستان قرچک و ورامین به پاکدشت بوده که در سنوات گذشته اعتباراتی جهت بهسازی و ایمن سازی محورهای مذکور تخصیص یافت که تنها جاده قشلاق جیتو و پوئینک روکش و آسفالت شد که متاسفانه به جهت کم کردن عرض سطح آسفالت جدید نسبت به قبل، هزینه صورت گرفته مشکلی را مرتفع نکرده و حتی ایمنی جاده موصوف را تنزل داده است.
رشیدیان در ادامه همین مبحث افزود: همچنین ورودی روستاهای محمدآباد، ولیآباد ، امین آباد، قشلاق اول و صالح آباد نیز خارج از بافت روستا و در حریم شهر قرچک قرار گرفته که با پیگیری لازم، ورودی روستای قشلاق اول به طرح هادی الحاق و دهیاری نسبت به بهسازی و تامین روشنایی آن اقدام کرده است. لیکن مشکلات سایر معابر مذکور از جمله عدم وجود روشنایی و غیر استاندارد بودن عرض آنها کماکان به قوت خود باقی است.
بخشدار ادامه داد و گفت:موضوع کم عرض بودن محور صالح آباد به باقرآباد و تخلیه نخاله ساختمانی در حاشیه آن به جهت مجاورت با منطقه مسکونی موجب شده سالانه شاهد حوادث ناگوار در محور مذکور باشیم.
وی در پایان افزود: عدم وجود روگذر بر روی خط راه آهن در مسیر ورودی محمدآباد، آجرثابت و قشلاق اول نیز مطالبه ای قدیمی است که مکرراً به مسئولین ذیربط گوشزد ولی تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.