۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » قرچک
  • شناسه : 25997
  • 26 دسامبر 2018 - 8:34
  • 51 بازدید
  • ارسال توسط :
ملاقات مردمی گره‌گشای مشکلات شهروندان است

ملاقات مردمی گره‌گشای مشکلات شهروندان است

خبراستان: شهردار قرچک گفت: ملاقات های مردمی می‌تواند گره‌گشای مشکلات شهروندان شهرستان قرچک باشد. به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، محسن خرمی شریف در حاشیه سی و دومین جلسه ملاقات مردمی، با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی جلسات ملاقات مردمی با مراجعه‌کنندگان اظهار داشت: شهرداری قرچک به‌منظور پاسخگویی هر چه بیشتر به شهروندان برنامه‌های زیادی در […]

خبراستان: شهردار قرچک گفت: ملاقات های مردمی می‌تواند گره‌گشای مشکلات شهروندان شهرستان قرچک باشد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، محسن خرمی شریف در حاشیه سی و دومین جلسه ملاقات مردمی، با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی جلسات ملاقات مردمی با مراجعه‌کنندگان اظهار داشت: شهرداری قرچک به‌منظور پاسخگویی هر چه بیشتر به شهروندان برنامه‌های زیادی در قالب  خدمت‌رسانی به شهروندان دارد که یکی از آن‌ها همین ملاقات مردمی است.

وی بابیان اینکه شهرداری همیشه به راهنمایی و دلسوزی شهروندان برای ارائه خدمات بهینه در شهر، نیازمند است، افزود: ملاقات مردمی می‌تواند گره‌گشای مشکلات شهروندان قرچکی باشد.

این مدیر شهری تأکید کرد: معاونت‌های زیرمجموعه مدیریت شهری و شهرداران نواحی ملزم به پاسخگویی مستقیم به شهروندان هستند و امکان مراجعه و ارتباط چهره به چهره شهروندان با تمامی مدیران فراهم است.

گفتنی است در این دیدار مردمی شهردار قرچک که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند، وی ضمن استماع صحبت‌ها، مشکلات و شکایات به‌صورت حضوری، درزمینهٔ های عمرانی، خدماتی، ساختمانی و غیره دستورات لازم را جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان صادر کرد.

محسن خرمی شریف در پی ادامه برنامه ملاقات مردمی روزهای دوشنبه هر هفته، پذیرای تعدادی از شهروندان فهیم  قرچکی بود تا در جلسه ملاقات مردمی شهردار، به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.

وی  در ادامه ملاقات مردمی خود در این روز هم  با تعداد زیادی از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

شهردار شهرستان قرچک بعد از شنیدن مسائل و موارد مطروحه شهروندان، راهنمایی‌های لازم را ارائه کرد و موارد مورد نیاز برای بررسی بیشتر را به معاونان و مدیران واحدهای مربوطه ارجاع داد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*