نماینده مردم ورامین درمجلس با بیان اینکه برآوردها حاکی ازاین موضوع دارد که سوت مترو تهران- ورامین سال ۹۸ به گوش میرسد،گفت: سختیکار و کمبود اعتبار موانعی برای سرعت بخشیدن به این پروژه حیاتی حمل ونقلی در استان تهران تلقی میشود. درباره وضعیت اجرایی پروژه تهران – ورامین،گفت: عملیاتی شدن پروژه تهران – ورامین از […]
درباره وضعیت اجرایی پروژه تهران – ورامین،گفت: عملیاتی شدن پروژه تهران – ورامین از مسیر پیشوا ورامین تا ایستگاه جوانمرد قصاب نیازمند احداث 70 پل است البته پروژه مذکور در دولت نهم به میزان 10 درصد پیشرفت داشته است.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بهره برداری از مترو تهران – ورامین میتواند منجر به کاهش حجم ترافیکی جاده ای شود بنابراین باید برای عملیاتی شدن پروژه مذکور اعتبارات فوق به نحو شایستهای باید اختصاص یابد و این درحالی است که ایجاد مترو تهران – ورامین در شرایطی نیازمند احداث 70 پل از پیشوا ورامین تا ایستگاه جوانمرد قصاب است که بیش از 50 عدد پل و وزیر گذره برای بهره بردار ی هرچه سریعتر این پروژه بسیارمهم احداث شده است.
وی ادامه داد: پروژه خدمات ریلی ورامین، قرچک، پیشوا و تهران فراز و نشیبهای زیادی داشته است بنابراین انتظارداریم با تزریق به موقع اعتبارات بتوان هرچه سریعتر این پروژه مهم و بسیار کاربردی را عملیاتی کرد.
عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه سوت مترو تهران- ورامین سال 98 به گوش میرسد، یادآورشد:کمبود اعتبار و سختی کار موانعی برای سرعت بخشیدن به این پروژه بسیار حیاتی در حوزه حمل ونقل است./