۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » خواندنی ها » ورامین
  • شناسه : 22080
  • 29 آگوست 2018 - 4:33
  • 39 بازدید
  • ارسال توسط :
توصيه هاي همتی به روابط عمومی بانک ها

توصيه هاي همتی به روابط عمومی بانک ها

توصيه هاي همتی به روابط عمومی بانک ها عبدالناصر همتي در اين جلسه با تاکيد بر نقش مهم روابط عمومي ها در ايجاد آرامش و اعتماد در افکار عمومي، به انتظارات بالاي مردم از نظام بانکي اشاره کرد و گفت: روابط عمومي ها بايد در جهت ايجاد اعتماد و اميد مردم به نظام بانکي حرکت […]

توصيه هاي همتی به روابط عمومی بانک ها

عبدالناصر همتي در اين جلسه با تاکيد بر نقش مهم روابط عمومي ها در ايجاد آرامش و اعتماد در افکار عمومي، به انتظارات بالاي مردم از نظام بانکي اشاره کرد و گفت: روابط عمومي ها بايد در جهت ايجاد اعتماد و اميد مردم به نظام بانکي حرکت کنند.
وي با اشاره به شرايط موجود اقتصادي کشور، اظهار داشت: با وجود اينکه بسيار علاقه مند هستم با مردم ارتباط داشته باشم و توضيحاتي را در مورد مسائل و شرايط اقتصادي توضيح دهم اما همانطور که قول داده ام ترجيح مي دهم که در حال حاضر بيشتر به مباحث عملياتي و سياستگذاري بپردازم.
رييس کل بانک مرکزي سوابق کاري خود در امور رسانه اي و خبري در سال هاي گذشته را يادآور شد و گفت: از آنجايي که به امور رسانه اي و خبري اشراف دارم و به اهميت آن واقفم، از روابط عمومي ها مي خواهم تا در اين دوره در امر اطلاع رساني اقدامات ويژه اي انجام دهند.
رييس شوراي پول و اعتبار تصريح کرد: سيستم بانکي نقش مهمي در اقتصاد کشور دارد به نحوي که بيش از 80 درصد بازارهاي مالي در کنترل بانک ها و بازار پول است و بنابراين اين بخش را مي توان مهم ترين رکن بازار مالي دانست.
همتي ادامه داد: براين اساس نظام بانکي بايد براي بهبود وضعيت اقتصادي کشور اقدامات ويژه اي را انجام دهد و بهتر است در خصوص ابعاد آن اطلاع رساني مناسبي نيز انجام شود.
رييس کل بانک مرکزي خطاب به مديران روابط عمومي بانک ها، گفت: معتقدم بايد جايگاه روابط عمومي بانک ها احيا شود و اين نهاد به نقش اصلي خود که همان بررسي انعکاس مسائل و مشکلات مردم و تنوير افکار عمومي و برقراري ارتباط دو سويه بين مردم و مديران است، بازگردد.
همتي در پايان با اشاره به انتظارات مردم از بانک ها خواستار آن شد تا روابط عمومي ها اين انتظارات را به درستي به مديران بانک ها منعکس کرده و در جهت رفع مشکلات اقدام کنند.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*