با ما همراه باشید

اتاق خبر

پیروی و حمایت از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهداست

خبراستان: رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهداست.

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری روز چهارشنبه در نخستین کنگره سرداران شهید و 189 شهید شهرستان درمیان تاکید کرد: امیدواریم هر آنچه را که می گوییم و به آن عمل می کنیم در راستای جلب رضایت خدا، اهل بیت و شهدا باشد.
وی شهدا را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید همه ما ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
وی با اشاره به اینکه بالاترین بصیرت شهدا، بصیرت در انتخاب است، گفت: خداوند به انسان قدرت انتخاب و اختیار داد و فرموده من برای شما انتخاب هایی کرده ام، اگر از این انتخاب ها در زندگی پیروی کنید، موفق خواهید بود.
وی اضافه کرد: بهترین انتخاب شهدا معبودشان بود و با انتخاب معبود به آرامش رسیدند.
وی یادآور شد: شهدا در انتخاب وطن نیز آخرت را انتخاب کرده اند و نقشه زندگی شهدا، اسلام و پیروی از ائمه اطهار و ولایت فقیه است.
ماندگاری افزود: امروز خون شهدا در نیجریه، یمن، سوریه، عراق و فلسطین اسلام را یاری می کند.
این استاد حوزه و دانشگاه شهدا را تربیت شدگان مکتب امام (ره) خواند و اضافه کرد: جوانان امروز جامعه عقب تر از جوانان ابتدای انقلاب نیستند.
ماندگاری با بیان اینکه شهدا اسوه های مقاومت و ایثار هستند، تاکید کرد: شهدا با فدا کردن جان خود زیباترین ایثار را برای رضای خداوند انجام دادند.
وی بیان کرد: تمام افراد جامعه باید به دنبال ارتقای وحدت باشند چرا که دشمنان از صدر اسلام تاکنون به دنبال تفرقه بین مسلمانان بوده اند.
رئیس موسسه روایت سیره شهدا در ادامه یادآور شد: دشمنان به دنبال تقرقه سیاسی، قومی، مذهبی و جغرافیایی در کشور هستند باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.
وی با اشاره به انتخابات همزمان مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه 94 نیز گفت: نمایندگان در کشور جایگاه اجرایی ندارند پس باید مردم قانونگذاران خوبی انتخاب کنند.
وی افزود: باید مردم افرادی را انتخاب کنند که ولایتمدار و به دنبال خدمت به آنها باشند و بهترین نامزد انتخابات کسی است که ملاک های دینی برای خدمت به مردم را داشته باشد.

منبع: ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.