با ما همراه باشید

اتاق خبر

83 فقره وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد قرچک پرداخت شد

خبراستان: مدیر کمیته امداد قرچک از پرداخت 83 فقره وام اشتغال در 9 ماه گذشته به مددجویان خبر داد.

حسین فتح‌آبادی صبح امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد شهرستان قرچک گفت: توانمندسازی مددجویان مورد حمایت از جمله اقداماتی است که کمیته امداد طی دهه‌های اخیر دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد در خدمت‌رسانی به جامعه هدف ارائه خدمات اشتغالزایی است، افزود: در این راستا طی 9 ماه گذشته، 83 فقره وام اشتغال توسط کمیته امداد قرچک پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک با اشاره به اینکه از تعداد مذکور 34 فقره وام از محل منابع امداد پرداخت شده است، گفت: در این راستا 324 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فتح‌آبادی با بیان اینکه از محل منابع بانکی نیز 49 فقره وام پرداخت شده است، تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد وام 725 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: برای پرداخت این تعداد وام در مجموع یک میلیارد و 49 میلیون ریال توسط کمیته امداد در این شهرستان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: وام‌های پرداختی توسط این نهاد در قالب طرح‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی به خانواده‌های مورد حمایت پرداخت شده است و از طرح‌های اشتغال و خودکفایی توسط ناظران بازدید خواهد شد تا این منابع فقط در همین حوزه هزینه شود.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.