۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » قرچک
  • شناسه : 6225
  • 04 دسامبر 2015 - 19:05
  • 64 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقه راننده برترسرویس دانش آموزی در قرچک

برگزاری مسابقه راننده برترسرویس دانش آموزی در قرچک

خبر استان : مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری مسابقه راننده برتر سرویس دانش آموزی در قرچک خبر داد. به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک،مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: مسابقه راننده برترسرویس دانش آموزی با توجه به اهمیت سرویس دانش آموزی […]

خبر استان : مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری مسابقه راننده برتر سرویس دانش آموزی در قرچک خبر داد.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک،مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: مسابقه راننده برترسرویس دانش آموزی با توجه به اهمیت سرویس دانش آموزی مدارس و سرویس دهی به خانواده ها و لزوم  نظارت بر عملكرد رانندگان سرویس برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: مدرسه برای دانش آموزان  از خروج از منزل آغاز می شود و درحقیقت راه مدرسه جزئی از مدرسه است چراکه موقعیت یادگیری در هرجایی ممکن است اتفاق بیفتد و متأسفانه گاهی موقعیت هایی که می تواند تبدیل به یادگیری مثبت شود به یادگیری منفی تبدیل شده است .
نیکبخت تصریح کرد: رعایت حمل نقل به موقع، نظافت داخل خودرو، رعایت مسائل اخلاقی، رضایت مدیر واولیا دانش آموز، رعایت ظرفیت سرنشین از جمله ملاک های ارزیابی رانندگان سرویس دانش آموزی است.

وی افزود:مدیران مدارس بر اساس ملاکهای فوق تا پایان آذر ماه یک نفر از رانندگان سرویس دانش آموزی آموزشگاه مربوطه را به عنوان راننده برتر به کارشناسی انجمن اولیا معرفی کنند.

وی ادامه داد: رفتار رانندگان در حین رانندگی ، نکات زیادی را به بچه ها می آموزد و هر کسی باید بتواند در جایگاه خودش آنجه را که لازم است با رفتار مناسب به دانش آموزان آموزش دهد .
نیکبخت تاکید کرد: سرویس دانش آموزی نماد رعایت حقوق دیگران است و باید تلاش شود در سرویس ها ، شوق یادگیری به بچه ها آموزش داده شود و یادمان باشد که رفتارهای ما در بچه ها تاثیر ماندگار می گذارد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خاتمه افزود: راننده سرویس دانش آموزی ما می تواند ، علاوه بر راننده ، برای دانش آموزان هم پدر باشد ، هم دوست و هم یک معلم خوب و سرویس دانش آموزی به یک کلاس سیار آموزشی برای دانش آموزان تبدیل شود .

 

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*