با ما همراه باشید

پاکدشت

بسیج کارآمدی خود را در همه عرصه‌ها نشان داده است

خبر استان : همزمان با آغاز هفته بسیج رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس با استقرار نیروهای بسیجی 6 سپاه استانی در جاده قم کار خود را آغاز کرد و طی آن دریادلان بسیجی در قالب 120 گردان در این رزمایش دو روزه شرکت می‌کنند.

جمعی از بسیجیان شهرستان پاکدشت نیز به‌منظور شرکت در این رزمایش با بدرقه مسئولان شهرستان از جمله نماینده شهرستان پاکدشت راهی استان قم شدند.

فرهاد بشیری پنج‌شنبه شب در جمع بسیجیان سلحشور شهرستان پاکدشت با اشاره به ضرورت آمادگی بسیجیان که در خلق حماسی‌ترین صحنه‌های تاریخ ایران نقش داشته‌اند، گفت: در این رزمایش، راهپیمایی شبانه و برگزاری حلقه‌های صالحین و بصرت‌افزایی و سایر برنامه‌های توان‌افزا برای بسیجیان اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از دلایل امنیت خوب کشور با وجود هزینه‌های هنگفتی که آمریکا و همدستان آن برای ایجاد ناامنی در کشور هزینه می‌کنند، وجود غیور مردان بسیجی است که مخلصانه در حال فعالیت هستند.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از نقش بسیج در امور سازندگی و خدمات به مناطق محروم و توجه به حل مشکلات اجتماعی و خیرخواهانه سخن گفت و افزود: خوشبختانه بسیج در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی و اجتماعی حضور دارد و در تمام عرصه‌هایی که به او میدان فعالیت داده شده، کارآمدی خود را نشان داده است.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.