با ما همراه باشید

اتاق خبر

کشف و شناسایی انشعابات غیر مجاز آب جنوب شرق استان تهران

خبر استان : معاون در آمد و امور مشترکین شرکت آبفای جنوب شرقی از کشف و شناسایی انشعابات غیر مجاز در شهرهای تحت پوشش خبرداد.

مهندس سید عزت ا… موسوی گفت : با برنامه ریزی های انجام شده تمامی انشعابات غیرمجاز آب در سطح شهرهای جنوب شرق استان تهران کشف و قطع می شوند.

وی  اظهار داشت : با توجه به این که انشعابات غیر مجاز حجم زیادی از آب شرب را هدر داده و شرکت آبفا را در زمینه تامین و توزیع آب با مشکل و چالش مواجه می کند، تدابیر لازم دراین خصوص در نظر گرفته شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به محدودیت منابع آبی، از افرادی که از انشعاب غیر مجاز استفاده می کنند درخواست کرد به صورت خوداظهاری با شرکت آبفا در این بخش همکاری نمایند، افزود:در حال حاضر با پیگیری کارشناسان این دفتر بیشتر انشعابات غیر مجاز در شهرستان پاکدشت شناسایی شده و اقدامات لازم جهت قانونی شدن این انشعابات انجام شده است.

مهندس  موسوی اضافه نمود: شرکت آبفای جنوب شرقی از هیچ گونه تلاش و کوششی جهت شناسایی و تبدیل وضعیت انشعابات غیر مجاز دریغ نمی کند و در همین راستا طی چندروز گذشته ١٠٠ فقره انشعاب غیرمجاز در محدوده خدماتی شرکت کشف و قطع شد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.