با ما همراه باشید

پاکدشت

برخی کارخانه های پاکدشت نیازمند حمایت هستند

خبر استان : نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی کارخانه های پاکدشت برای رفع مشکلات خود نیازمند حمایت مسئولان و رفع بوروکراسی های موجود هستند.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ظرفیت های مهمی در زمینه اقتصادی و صنعتی در پاکدشت وجود دارد که می تواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفته شود.

وی افزود: شهرستان پاکدشت با وجود شهرک های صنعتی متعدد، پتانسیل های بالای اقتصادی و صنعتی دارد و با توجه به نیاز استان تهران و کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

بشیری اضافه کرد: شهرستان پاکدشت با دارا بودن سه هزار واحد صنعتی و تولیدی از مراکز تأثیرگذار اقتصادی استان تهران بوده و باید مورد توجه بیشتری باشد.

بشیری ادامه داد: وجود کارخانجات در شهرستان پاکدشت اگر مورد توجه قرار گیرند، می توانند اشتغال های جدیدی را برای جوانان جویای کار ایجاد کرده و توسعه اقتصادی منطقه و استان را بیش از پیش فراهم کنند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی کارخانه های پاکدشت برای رفع مشکلات خود نیازمند حمایت مسئولان و رفع بوروکراسی های موجود هستند.

وی یادآور شد: برخی از مدیران واحدهای تولیدی و کارخانجات شهرستان پاکدشت با مشکلاتی در روند انجام کارهای اداری خود روبرو هستند که باید در این زمینه با جدیت و همت، مشکلات و موانع توسعه اقتصادی منطقه و واحدهای تولیدی برطرف شود.

بشیری گفت: مسئولان شهرستان پاکدشت نیز تلاش خود را برای حل مشکلات و موانع پیش روی فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی به کار خواهند گرفت که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی هر چه بیشتر واحدهای صنعتی این شهرستان باشیم.

وی متذکر شد: با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری، امروز حمایت از تولید داخلی یک ضرورت انکار ناپذیر بوده و باید مورد توجه همه دستگاه ها و مسئولان باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.