با ما همراه باشید

پاکدشت

ضرورت راه اندازی زورخانه در مرکز شهرستان پاکدشت

خبر استان : نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان پاکدشت، باید زورخانه ای در مرکز این شهرستان راه اندازی شود.

 فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی  در جمع ورزشکاران باستانی شهرستان پاکدشت در زورخانه علی بن ابیطالب محمودآباد این شهرستان اظهار داشت: شهرستان پاکدشت از ظرفیت های بالایی در ورزش زورخانه ای برخوردار است.

وی افزود: باید زمینه های لازم برای گسترش ورزش زورخانه ای و پهلوانی در شهرستان پاکدشت فراهم شود، زیرا این ورزش فرهنگ پهلوانی و روحیه جوانمردی را در میان ورزشکاران بویژه جوانان گسترش می دهد.

بشیری گسترش امکانات ورزشی در این حوزه را بسیار مهم دانست و ادامه داد: با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان پاکدشت، باید زورخانه ای در مرکز این شهرستان راه اندازی شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعا راه اندازی مکانی برای انجام ورزش زورخانه ای در مرکز شهرستان پاکدشت، زمینه گسترش این ورزش مذهبی و دینی را فراهم می سازد.

وی عنوان کرد: باید ورزش زورخانه ای و پهلوانی بیش از گذشته به اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان معرفی شود و در این میان نقش آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی بسیار مهم است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.