با ما همراه باشید

پاکدشت

آمریکا با چهره‌ای دیگر قصد بازگشت به ایران را دارد

خبر استان : فرماندار شهرستان پاکدشت عنوان کرد: امروز همه ما مفتخر به این هستیم که تسلط آمریکا خوابی تعبیر ناشدنی است و باید به هوش باشیم که آمریکا با چهره‌ای دیگر قصد بازگشت به کشور ایران را دارد.

«علی صادقی» در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم تبعید امام خمینی به ترکیه در سال ۴۳، کشتار و به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام است.

وی اظهار کرد: روز ۱۳ آبان یوم‌الله است چراکه امام ما فرمود؛ انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول رخ‌داده است. انقلابی که پیروزی مردم شریف ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ را تثبیت کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: ملت شریف ایران در سه دهه گذشته به دنبال زندگی عزت مندانه بوده است و باید قدردان این نظام الهی باشیم. نظامی که سرمشق مردم مظلوم جهان است و به فرموده امام راحل، ما از هر مظلومی دفاع می‌کنیم و بر هر ظالمی می‌تازیم.

این مقام مسئول بیان کرد: امروز چشم ملت‌های محروم دنیا به‌نظام جمهوری اسلامی دوخته‌شده و ندای عزت مندی، عزت خواهی و استقلال از سراسر دنیا به پا خاسته است.

وی تصریح کرد: رژیم جهان خوار آمریکای جنایت خوار معیارهای دوگانه‌ای در سطح جهان دارد؛ ازیک‌طرف شعار حقوق بشر سر داده و کنوانسیون حقوق بشر را تثبیت می‌کند و از طرف دیگر از رژیم غاصب اشغالگر قدس و کودک کش اسراییل حمایت می‌کند.

صادقی ابراز کرد: حضرت امام فرمود؛ هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت ادامه داد: آمریکای جنایت‌کار هر توطئه‌ای را علیه انقلاب شکوهمند اسلامی اجرا کرده ولی موفق نبوده است. رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در پیروی از ولایت‌فقیه است و تا زمانی که پشتیان ولایت‌فقیه باشیم، آسیبی به مملکت نمی‌رسد.

رییس شورای تأمین شهرستان پاکدشت اضافه کرد: امروز هدایت‌ها و فرمایشات امام گونه مقام معظم رهبری باید سرمنشأ امور و فعالیت‌های ما قرار داشته باشد و بایستی همگان مطیع رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی باشیم و بیانات ایشان را موبه‌مو اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: امروز همه ما مفتخر به این هستیم که تسلط آمریکا خوابی تعبیر ناشدنی است و باید به هوش باشیم که آمریکا با چهره‌ای دیگر قصد بازگشت به کشور ایران را دارد.

صادقی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در خواب تسلط مجدد بر ایران اسلامی است و همه ما باید حواسمان جمع باشد.

شایان‌ذکر است فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان سخنرانی، با همراهی مردم ولایت مدار با ندایی رسا و دشمن‌شکن، شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.