با ما همراه باشید

اتاق خبر

۱۹ زندانی جرایم غیرعمد مالی پاکدشت آزاد شدند

خبر استان : فرماندار پاکدشت  گفت: یک میلیارد و یکصد میلیون ریال در مراسم گلریزان امشب ازسوی افراد نیک اندیش این شهرستان جمع آوری شد که با این مبلغ ۱۹ زندانی جرایم غیر عمدی مالی شامل دیه، مهریه و بدهی مالی از زندان آزاد شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد افزوددر این مراسم افزود: ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و گذشت از مصادیقی است که در شرع مقدس اسلام نیز به آن تأکید شده و کسی که این کار خداپسندانه را انجام می دهد به رسالت انسانی و شرعی خود عمل می کند.

وی گفت: به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) کسانی که دردوران حیات خویش مشکلات نیازمندان را رفع می کنند در روز محشر از چنان جایگاهی برخوردار می شوند که حتی ملائک به جایگاه آن ها غبطه می خورند.

وی اظهار داشت: خانواده ای که سرپرست آن ناخواسته و بدون قصد در بند می باشد در معرض آسیب های اجتماعی فراوانی قرار می گیرد که یقینا این مشکلات دامن جامعه و دیگران را خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: کمک به زندانیان جرایم غیرعمد، کمک به شخص و خانواده آن و به تبع آن کمک به سلامت و امنیت جامعه است.

قائم مقام ستاد دیه استان تهران نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با کمک خیرین نیک اندیش بیش از ۱۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان تهران آزاد شده اند.

علی مهربان گفت: خیرّین نیک اندیش استان تهران در طول سال گذشته موفق شدند تا با پرداخت ۴۱ میلیارد تومان کمک نقدی، بیش از ۵۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این استان را از زندان آزاد کنند.

وی اظهار داشت: ستاد دیه استان تهران به میزان ۱۰ برابر مبالغی که در جشن های گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری می شود، برای آزادی زندانیان آن شهرستان کمک و همراهی خواهد کرد تا زمینه آزادی تعداد بیشتری از این افراد فراهم شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.