با ما همراه باشید

اتاق خبر

دخالت نماینده ورامین در عزل و نصبها دروغ است

خبر استان : پس از روی کار آمدن دولت حسن روحانی و معرفی فرماندار شهرستان ورامین، همه منتظر تغییر و تحولات در بدنه ادارات این شهرستان بودند که یکی از این پست ها، معاونت ادارای و مالی فرمانداری ورامین بود.

پس از آنکه محسن خوانساری فرماندار ورامین در یکی از جلسات، یکی از مسئولان کنونی شهرستان را به عنوان معاون اداری و مالی خود معرفی کرد، زمزمه هایی مبنی بر مخالفت نماینده ورامین در مجلس با این گزینه بین برخی فعالان سیاسی شهرستان مطرح شد تا اینکه پس از گذشت حدود یک ماه از آن جلسه هنوز آن فرد مورد نظر به عنوان معاون فرماندار کار خود را آغاز نکرده است.

محسن خوانساری فرماندار ورامین در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره دخالت برخی مسئولان در عزل و نصبه ای شهری و نگرانی برخی فعالان سیاسی از این مسائل نیز گفت: بنده محکم بر روی حق خود ایستاده ام.

در این زمینه سید حسین نقوی حسینی  ضمن تکذیب دخالت نماینده ورامین در عزل و نصب ها اظهار داشت: آنچه گفته می شود که نماینده مجلس اجازه صادر شدن حکم برخی افراد را برای مسئولیت های خاص نمی دهد، دروغ است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده گزینه ای از آموزش و پروش را برای ورود به بدنه وزارت کشور به این وزارتخانه پیشنهاد دادم که بعدها متوجه شدم استاندار تهران با این گزینه مخالفت کرده است.

وی ادامه داد: در جلسه ای از استاندار تهران دلیل این امر را جویا شدم که آقای هاشمی گفتند که از هیچ گزینه ای خارج از وزارت کشور در این بدنه استفاده نخواهد شد که بنده در آنجا از ایشان پرسیدم که چطور فرماندار ورامین از بدنه آموزش و پرورش معاون خود را برگزیده است.

نقوی اضافه کرد: استاندار تهران در این جلسه اعلام کرد که شاید فرماندار ورامین این گزینه را پیشنهاد داده باشد اما استانداری با گزینه هایی خارج از بدنه وزارت کشور مخالفت می کند.

این درحالیست که هم اکنون تغییر رییس آموزش و پرورش ورامین نیز یکی از موضوعات جدی در محافل سیاسی این شهرستان است به طوری که بر اساس شنیده ها کش و قوس های فراوانی بین نماینده دولت و مجلس برای انتخاب رییس جدید آموزش و پرورش ورامین وجود دارد.

همچنین صندلی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ورامین از اسفندماه 1392 با استعفای حسین دهقان خالی مانده و در دو ماه گذشته اقدام موثری برای انتخاب جایگزین وی نیز مشاهده نمی شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.