با ما همراه باشید

اتاق خبر

تیم والیبال متین فعالیت خود را در ورامین ادامه می دهد

خبر استان : در جلسه مشترک روز پنجشنبه مدیرعامل شرکت ˈکارا سازه متینˈ با امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس و شهردار ورامین مقرر شد که با مساعدت و پشتیبانی مسوولین شهرستان، زمینه ادامه فعالیت این تیم که در مسابقات این فصل لیگ برتر و مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا به مقام قهرمانی دست یافت در ورامین فراهم شود.

مدیرعامل شرکت کارا سازه متین در این جلسه خواستار پشتیبانی مسوولین شهرستان از حضور بخش خصوصی درعرصه ورزش شد .

محمد حسین قنبر گفت: اگر مسوولین ورامین حمایت قاطع خود را از فعالیت های این شرکت و نیز تیم والیبال انجام دهند، مسوولین شرکت کاراسازه متین از انتقال تیم به استان سمنان و شهر دامغان منصرف خواهند شد.

فرماندار ورامین نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های این شرکت در رشدو توسعه ورزش در شهرستان ورامین خواستار ادامه فعالیت این باشگاه ورزشی در ورامین شد .

محسن خوانساری گفت: حضور بخش خصوصی در بخش ورزش اثرات بسیار مطلوبی در توسعه همه جانبه ورزش و نیز ارتقاء فرهنگ جامعه دارد و می تواند بسیار از مشکلات اجتماعی را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: مردم و مسوولین شهرستان ورامین در طول زمان فعالیت تیم والیبال متین، حمایت همه جانبه ای از این تیم داشته اند و یقینا ادامه این حمایت ها مسوولین این تیم را در سرمایه گذاری بیشتر در بخش ورزش ترغیب خواهد کرد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کارا سازه متین در زمان حضور در شهرستان ورامین سرمایه گذاری مناسبی در بخش ورزش انجام داده که امروز اثرات مطلوبی در این شهرستان به همراه داشته است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت : تمامی مسوولین شهرستان در این جلسه بر ادامه فعالیت این تیم باشگاهی در ورامین تأکید کرده اند و تلاش دارند تا با حمایت همه جانبه از این شرکت، زمینه فعالیت بیشتر آن در مسائل مختلف عمرانی شهرستان را فراهم نمایند.

وی افزود: البته مردم و جوانان شهرستان دامغان نیز حق دارند تا از امکانات ورزشی بهره مند شوند و موفقیت این شهرستان برای مردم ورامین نیز قابل احترام است ولی همدلی و انسجام مردم و مسوولین ورامین در حمایت از تیم والیبال متین زمینه را برای ادامه فعالیت این تیم در ورامین را فراهم می کند.

وی اظهار امیدواری کرد باادامه فعالیت تیم والیبال متین در ورامین، زمینه توسعه ورزش در شهرستان فراهم و شادی و نشاط در فضای جامعه ورامین آکنده شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.