با ما همراه باشید

اتاق خبر

تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موتوری توقیف شده در پرونده های مواد مخدر

علی اکبر میرزاخانی رئیس دادگستری و علیرضاشمس دادستان شهرستان ورامین از انبار اموال و پارکینگ وسایط نقلیه موتوری توقیف شده در پرونده های مواد مخدر شهرستان ورامین بازدید کردند.

علی اکبر میرزاخانی گفت: در راستای اجرای بخشنامه رییس کل دادگستری استان تهران نشست مشترکی برای هماهنگی لازم با حضور دادستان شهرستان ورامین، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شرق تهران، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین، فرمانده انتظامی و روسای پلیس های تخصصی مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز شرق استان در دفتر دادستان ورامین برگزار شد.

میرزا خانی اظهار داشت: نسبت به شرایط نگهداری اموال توقیفی و علل و عوامل طولانی شدن فرایند و تعیین تکلیف آنها در شهرستان ورامین، تصمیمات مهمی اتخاذ گردید.

رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ورامین به اتفاق اعضا از پارکینگ های مربوطه بصورت میدانی بازدید و نسبت به وضعیت تمامی اتومبیل های موجود بصورت موردی بررسی قرار گرفت.

علیرضا شمس دادستان شهرستان ورامین نیز با اشاره به بازدید صورت گرفته از پارکینگ وسایط نقلیه موتوری توقیف شده در پرونده های مواد مخدر این شهرستان گفت: با بررسی یک به یک پرونده های خودروهای توقیفی دستورات لازم جهت تعیین تکلیف نهایی اموال و خودروهای توقیفی در پارکینگ ها ظرف 24 ساعت آینده صادر شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.