با ما همراه باشید

اتاق خبر

احداث ایستگاه شماره ۴ آتش‌نشانی تا نیمه نخست ۱۴۰۲

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگویی از تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری ورامین پس از بررسی در کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر خبر داد و اظهار کرد: بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری ورامین بر مبنای رقم هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که پس از تأیید فرمانداری و استانداری از سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در این بودجه سهم جاری به میزان ۳۰ درصد به مبلغ ۳۶۲ میلیارد تومان و سهم عمرانی به میزان ۷۰ درصد به مبلغ ۸۰۸ میلیارد تومان تعیین شده است.

شهردار ورامین از احداث ایستگاه عملیاتی شماره چهار ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری در محله کاظم‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای تسریع خدمات‌رسانی در حوزه ایمنی به شهروندان مناطق مختلف شهر، ساخت ایستگاه شماره چهار آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری را در دست اجرا دارد.

مؤمنی گفت: با توجه به تاکیداتی که به منظور تسریع و افزایش سرعت عمل در ساخت این پروژه وجود دارد، شاهد افتتاح این پروژه در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خواهیم بود؛ کاهش خسارات جانی و مالی هنگام بروز حادثه از اهداف این پروژه است.

وی با بیان اینکه ارزش پروژه ایستگاه عملیاتی شماره چهار ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری ورامین هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، افزود: هزینه اجرای این پروژه تاکنون چهار میلیارد تومان بوده است.

در نتیجه، شهر ورامین در ۵۶ کیلومتری جنوب شرق شهر تهران واقع شده است. منبع: ایمنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.