اتاق خبر

شورای شهر حق دخالت در انتصابات جدید شهرداری ندارد

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انتصابات جدیدی شهرداری تهران در راستای تحول شهر است گفت: این انتصابات یک موقعیت و محل مانور شهردار است و شورای شهر حق دخالت ندارد.

علیرضا نادعلی افزود: شورای شهر در جایگاه نظارتی فقط در صورت بروز تخلف در انتصابات ورود می‌کند.

وی با اشاره به تغییرات در سطح مدیران شهری گفت: متاسفانه در اخبار قضاوت‌هایی نسبت به مدیرانی که تغییر کرده‌اند وجود دارد که دور از انصاف است زیرا این مدیران یکسال بار مسئولیت سنگینی را بر دوش داشتند و کار را ارتقا دادند و اینکه شهردار تهران برای سال دوم با رویکرد تحولی فرد دیگری را جایگزین می‌کند، محترم است.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: نباید در حق دوستانی که یکسال شانه زیر بار مسئولیت دادند اجحاف شود.

وی درباره عملکرد شهرداری تهران در یکسال گذشته افزود: حل برخی از مسائل و مشکلات شاید اکنون نمود عینی پیدا نکرده باشد اما اقداماتی انجام شده است که نقطه آغاز حل تمام مشکلات شهری است و در سال‌های دوم و سوم نتیجه بخش خواهد بود.

نادعلی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در یکسال گذشته اظهارداشت: این دوره، دوران تحول شهر است زیرا چهار سال شاهد کاستی و حرکت‌ آهسته بودیم و در این مدت یکسال اقداماتی انجام شد اما به عنوان مثال برای گسترش و توسعه حمل و نقل عمومی به زمان زیادی نیاز داریم چراکه به محض اینکه انعقاد قرارداد صورت گیرد، دوسال زمان نیاز است تا قرارداد به نتیجه برسد و در شهر نمود عینی پیدا کند.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری در سال دوم تسلط و قوت بیشتری دارد گفت: اتفاقات خوبی در مدیریت شهری رقم خورده اما باید صبر کنیم تا این اتفاقات رخ نشان دهد و دیده شود.

۱۳ شهریور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز در پاسخ به سوالی درخصوص انتصابات جدید شهرداری تهران با بیان اینکه شورا را وارد موضوع انتصابات نکنید، گفت: شورا اساسا نباید دخالتی در انتصابات شهرداری داشته باشد و ما نیز به همین شکل عمل خواهیم کرد.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل